foliumzuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lauwtje, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wordt sinds kort misselijk van Gravitamon, ben sinds deze week over gestapt naar VSM Puur Mama. Die ruiken niet raar, en nog niet misselijk van geworden.

    Helaas wel opgelicht. Zag te laat dat ze het potje dubbel aangeslagen hadden :(
     
  2. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    die femnatal is hardstikke duur vergeleken bij de gewone foliumzuur en niet beter ofzo...ik heb die van de etos...ik heb r verder geen problemen mee gr linda
     
  3. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik had foliumzuur van etos en heb nu femnatal. die zijn duurder omdat er ook andere vitaminen inzitten. ik heb nu femnatal omdat ik aan het afvallen ben en wel zeker wil weten dat ik alle vitaminen binnen krijg. vind ze allebei niet vies trouwens. ik denk dat je echt verkeerde te pakken hebt. die foliumzuur van de etos was 2 euro ofzo, dus ik zou gewoon nieuwe kopen!
     
  4. Visjes

    Visjes Bekend lid

    2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik had die ook, vond ze ook supersmerig en heb het potje niet op gemaakt.. Ben overgestapt op tabletjes die alleen foliumzuur bevatten; zijn een stuk beter weg te krijgen!
     
  5. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    ik heb er geen last van, gebruik gewoon DA-huismerk die smaken nergens naar en ruiken ook niet
     
  6. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik heb t wel in de gaten.. morgen meteen maar even de stad in!
     
  7. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Heb ook die bruin/gelige van kruidvat. Maar vind ze niet vies. eerlijk gezegd heb ik er niets raars aan geproefd of geroken. neem ze in met een glas water.
     
  8. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    ik slik foliumzuur van het merk Evasin, zit geen geur of smaak aan.
     
  9. Eowyne

    Eowyne Actief lid

    26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Ik heb foliumzuur van het huismerk van de samenwerkende Apothekers gekocht. Die zij een beetje bruinig maar ruiken nergens naar en zijn kleiner dan de gemiddelde pijnstiller, dus makkelijk door te slikken met wat water.

    groetjes,

    Eowyne
     
  10. Askim

    Askim Bekend lid

    8 jul 2007
    634
    0
    0
    Heb ook nergens last van, zit totaal geen geur of smaak aan. Weet ff niet welk merk het is, bij de apotheek gekocht.
     
  11. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Meiden ik hoorde vandaag van mijn gyn dat ik helemaal niet hoef te stoppen bij 10 weken zwangerschap. Het schijnt zo te zijn dat je dan bloedarmoede kan krijgen Ik kreeg het advies gewoon door te gaan! Misschien een tip!
     
  12. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    dat is inderdaad wel fijn om te weten. had het nog nooit gehoord,, dus dat is zeker een tip..
    gefeliciteer met je zwangerschap geniet ervan !
     
  13. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoe kwam je erbij dan dat je bij de 10 weken kan stoppen? Ik weet ket zo dat je ze na het stoppen met de pil slikt, tijdens de zwangerschap en tijdens de borstvoeding..maar misschien komt dat ook wel omdat groot deel van mijn zwangere/bevallen vriendinnen dat doen

    Gefeliciteerd met je zwangerschap.geniet er lekker van
     
  14. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik had wel gehoord dat je het de 1e 8 weken moest slikken...maar dat je ermee door moet gaan dat wist ik niet
     
  15. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Omdat zie ook: http://www.slikeerstfoliumzuur.nl
    Maar ik ga ook gewoon door. Ik gebruik zwangerschapsvitaminen, dus die slik je sowieso wel door.
     

Deel Deze Pagina