Is het nodig je navelpiercing te verwijderen. Ook heb ik gezien dat er speciale zwangerschapspiercing zijn. Heeft iem. daar ervaring mee?
ik heb die van mij er uit gehaald omdat ie begon te irriteren maar na de 6 maand ofzo moet je hem er wel uit halen groetjes marielle
Ik ben langs een tatoo shop geweest en heb daar eens navraag gedaan over een navelpiercing tijden de zwangerschap, hij heeft mij een zwangerschapspiercing aangeraden, deze kan je indoen omdat deze meerekt met je buik, ik heb hem zelf nu nog niet nodig dus houd mijn oude nog in. Deze tatoo shop werd zelfs door verloskundigen aanbevolen omdat deze de juiste zwangerschapspiercings hebben, maar die man van de shop zei wel dat je hem ongeveer met het indalen van de baby er wel uit moeten halen, omdat je buik dan andere vormen kan gaan aannemen, het gaatje groeit volgens hem dan niet meer dicht in die paar weken bij het indalen van de baby. Hopelijk heb je hier wat aan. Succes liefs misspuma
ik ben zelf piercer geweest! en je ken het beste gewoon een zwangerschaps navelpiercing dragen, die zijn plastic en die buigt met je buik mee... let wel op het ken nog zo wezen dat hij uit ken gaan groeien daar ken niemand wa aan doen! dus als het velletje waar je navelpiercingaan hangt dunner word dan 3a4mm ken je m er beter uit halen voor dat hij eruit scheurt!!! xxx
misspuma let wel op da het per persoon verschilt of het gaatje open blijft of nie bij sommige mensen is die al binnen een paar uur dicht!!! dus hou er wel rekening mee da het ken gebeuren!!! xxx
ik heb ook een zp gehaald. ik heb hem ook nog niet in maar denk beter te vroeg als te laat halen aangezien ik snel groeide de 1e weken. heb er nu een gekocht voor 7 euro verschilt nog al hier en daar kwa prijs. op het net heb ik ze zien staan voor 30 euries pff.
heey, nou 30euro is best afperserij hoor!!! dus kijk gewoon ff rond, het verschilt idd erg veel... xxx
Ik heb ook een navelpiercing (gehad) en heb ook een zwangerschapspiercing gehad. Het zat dus toen mn buik ging groeien niet lekker en ook had ik het gevoel dat hij uit ging groeien. Ik heb hem eruit gehaald. Vorige week heb ik het nog even geprobeerd of mijn piercing erin kan . en ja hoor, mijn gaatje is nog open, na 4 maanden .. dus strakkies kan mn piercing er gewoon weer in ..
Bij mij zat hij ook niet lekker en heb 'm er ook uitgehaald. Was week of 4 geleden en het gaatje is nog net zo groot als eerst. Dus denk dat ie er zo weer in kan na de bevalling.
Ik heb een zwangerschapspiercing laten zetten. Gewoon een plastic staafje met een beide kanten een klein bolletje. Maar dat bovenste bolletje bogen steeds verder in het gaatje te gaan, dus heb ik er een langer staafje in laten zetten... Na een paar dagen bleek dat ook dat niet hielp en heb ik hem er mar uit gehaald.. Helaas pindakaas.. Ik probeer nu elke week even of ie er nog door gaat en tot nu toe gaat het nog prima. Ik hoop dat dat zo blijft, want ik weet nog hoe het zetten van de piercing de eerste keer voelde....
Ik ben ook aan het twijfelen of ik de piercing eruit haal en een zwangerschapspiercing haal. Maar als ik hem eruit haal laat ik het dicht groeien en laat er na de tijd geen nieuwe meer in zetten. Ben ook wel bang dat die straks knapt...
ik ben nu 24 weken zwanger... en ik heb een behoorlijke buik, maar mn buik navelpiercing zit nog goed... misschien komt het nog, maar ik kan hem nu nog lekker in, hij zit ruim... maar ik heb ook niet het gevoel dat ik een navel heb , die eruit gaar springen... maar mocht hij straks echt te strak gaan zitten, dan haal ik m eruit..!!
ik heb ook een navel piercing en wil hem er echt niet uithalen!! (tenzij het niet anders kan natuurlijk) mijn verlos kwam er zelf mee dat het wel verstandiger is om een zwangerschaps piercing erin te doen,. ik blij want sommige raden aan hem er helemaal uit te halen! van het weekend ga ik dus maar op zoek,. kan het beter al in huis hebben! heb wel gelezen dat je extra voorzichtig moet zijn met hygiene want door zwangerschaps hormonen kan je lichaam een piercing eerder afstoten,. groetjes!
Ik heb ook een zwangerschapspiercing, en ik heb hier geen problemen mee...Hoop niet dat ik hem er straks alsnog uit moet halen want ik had hem een paar maandjes voor me zwangerschap gezet, ik denk dus dat ie dan wel dichtgroeit nou ja ik zie wel hoe het loopt, het is per slot van rekening toch niet voor niets een zwangerschapspiercing :
2 mei ga ik naar de verloskundige, dan hoor ik wel wat zij te vertellen heeft. Oo vindt ik het niet erg mijn piercing voorgoed kwijt te zijn. Mieltje