Hoi allemaal De titel zegt t al een beetje. Ik wil graag zwanger worden, maar sport twee keer per week in warmtecabines (40 graden). Heeft iemand hier ervaring mee. Weten jullie of dit slecht is? Aangezien ze zeggen dat de sauna slecht is/kan zijn voor je eisprong. Groetjes
Misschien heb je hier wat aan? Viva - zwanger en powerfit warmtecabine? - Kinderen Het is toch infrarood waar je in sport?
Ik zou het niet doen; te hoge temperaturen zijn slecht voor eisprong, zaadcellen (dus ook die in jouw lijf moeten overeven tot de eisprong) en zwangerschap.
Hoi Bedankt voor jullie reacties.. ik ga de link eens bekijken en dan kies ik er denk toch maar voor om te stoppen. Zou t zo erg vinden als het hierdoor niet zou lukken..
Maakt niks uit volgens mij. Heb zelf ook gesport in warmte cabines en was destijds gelijk zwanger. De eerste weken ook nog doorgegaan met sporten daar. Nu bezig voor een tweede en sport al jaren niet meer in warmtecabines en 9 maanden later nog niet zwanger dus maakt totaal niks uit denk.