Angst

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door toetjes, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames..

Na een jaar proberen tevergeefs nog geen zwangerschap.
    Dus naar het ziekenhuis onderzoek laten doen..blijken de de zaadjes van mijn vriend met iets te sloom..dus zijn we bezig met icsi..
    Eerste ronde aantal terugplaatsingen geen zwangerschap..
    Nu moeten we helemaal op nieuw beginnen.
    We moesten een maandje wachten want ik was net ongesteld geworden, die maand hadden we zoiets proberen het nog een keer zo.. Dus hebben flink feest onder de lakens gehad😉

Ik ben toch ongesteld geworden zwaarder dan normaal met flauwvallen erbij.. 3de dag menstruatie begonnen met de pil.. Vorige week zondag!
    Heel de week merkte ik al op dat ik veel meer afscheiding had maar dat zou ook door de pil kunnen komen..
    Ik neem de pil iedere morgen op het zelfde tijdstip in.
    Net voor dat we na bed gaan na de wc geweest..
    Ineens verlies ik bloed😱 heb ik nooit last van gehad..
    De laatste dagen ( sorry voor t viesigheid) moet ik veel meer de "grote" boodschap.. Wat ik normaal niet zovaak hoef!

Zou het zo kunnen zijn dat het de afgelopen maand toch gelukt is maar dat het misschien een 2ling geweest zou zijn? En nu innestelingsbloeding van de overgebleven baby? Of denk ik nu te ver door?
    Morgen bel ik sowieso even het ziekenhuis want als het zo is wat door mijn hoofd spookt stop ik direct met de pil!

Het zou natuurlijk het mooiste wonder zijn als het zo was!

Sorry voor het verhaal maar is er misschien iemand die dit herkent??

Groetjes xx toetje

2. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Hoi! Ik heb helaas nog niet veel ervaring hiermee. Dus hoop dat andere meiden je kunnen helpen.
    Misschien is het verstandig om extra ijzer in te nemen? Ik heb ook een periode gehad dat ik steeds flauw viel tijdens mijn menstruatie en bleek te weinig ijzer te hebben. Ik drink nu dagelijks een drankje (te halen bij de tuinen, ben de naam even kwijt) en dat werkt super goed!

3. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor de tip! Ik ga het is proberen..
    Ik heb het nooit gehad wel buikkrampen maar dan neem ik aspirine en dan gaat het wel weer..maar afgelopen keer niks hielp!
    Ik ga morgen of dinsdag even opzoek naar dat drankje!

4. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Floradix heet het :)

5. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankje ik ga morgen daarna opzoek!

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Heb je een test gedaan voor je weer begon met de pil?
    Ik denk dat je lichaam gewoon even moet wennen aan de pil weer en dat je daarom tussentijdse bloeding hebt en gekke kwaaltjes, maar je weet het nooit zeker je kan altijd even een testje doen toch?

7. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb geen test gedaan voor dat ik begon omdat ik ongesteld was geworden. Tenminste ga ik van uit;)
    Inderdaad ga morgen of eind deze week toch is een testje wagen..

Het zal inderdaad wel een tussentijdse bloeding zijn maar omdat ik de vorige keer ook geen last van gehad heb viel het me op.

Deel Deze Pagina