Dag dames Even een ranzig vraagje Sinds 23dec 2014 ben ik gestopt met de pil. Ik ben nu dus aan het wachten tot ik ongesteld word. (Ofniet maar daar ga ik nog even niet van uit haha) Maar ik zit zojuist op de bank en voel gewoon iets vallen in mn onderbroek.. Dus ik ga naar de wc en het is echt een hele drap wat lijkt op een gelatine achtig spul (Sorry voor de details..) het ruikt niet echt maar het is helemaal geel? Dus zeker geen witte vloed want het is echt geelachtig. Geeft iemand enig idee wat dit is? Een voorteken om ongesteld te worden? Ik heb berekend dat ALS mijn cyclus 28 dagen duurt dat ik rond de 20e ongesteld moet worden dus dat zou kunnen. Maar wie weet duurt mijn cyclus de eerste keer wel 50 dagen! Maar ik heb dit nog nooit eerder gezien.. Het was ook best veel. Heeft iemand een idee wat dit is? Ik ben nog een leek op dit gebied!
Ik had eens een witte/gele slijmprop in mijn eerste ronde na de pilstop vorig jaar. Het was even groot als een 2 stuk op het wc-papiertje. Achteraf gezien was dit rond de tijd dat ik mijn eerste eisprong had na jaren pilgebruik. Misschien had het hiermee te maken, of misschien was het gewoon toeval.
Nee schimmelinfectie geloof ik niet Dat heb ik wel eens eerder gehad maar dan heb ik totaaal andere klachten. Sowieso irritatie/jeuk en soms zelf pijn en opgezwollen. En dat is van dit alles niet het geval
Oh ik lees im een oud topic waarin iemand precies t zelfde had en zij zeggen dat de eisprong er dan aankomt
Ik heb het inderdaad ook een keer gehad net nadat ik gestopt was met de pil. Volgens mij was het gewoon een slijmprop. Heel onschuldig, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Ik was toen nog niet zo met mijn eisprong bezig, dus ik kan je niet vertellen of het daar iets mee te maken heeft.