Miskraam na enkele weken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door IW12, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IW12

IW12 Nieuw lid

18 aug 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmiddag,

Ik heb enkele weken het vermoeden gehad zwanger te zijn. Mijn lichaam reageerde anders, mijn reuk was sterk, mijn borsten gespannen en tepels erg gevoelig, ben emotioneel ook wat instabieler. Het was een overall gevoel, maar niets geen zekerheid. Ik heb wel mijn anticonceptie door gebruikt en daarmee vrijdagavond gestopt. Ik wilde hierna een zwangerschapstest doen om te zien of deze positief zou zijn.

Zondagochtend kreeg ik krampen, iets te vroeg voor wat ik gewend ben, maar leek me niet vreemd. De krampen werden extreem heftig en het bloedverlies kwam ook snel en heftig. De krampen hielden aan en toen ik maandagavond mijn tampon eruit haalde kwam er iets achteraan wat geen bloedprop van menstruatie was en ik een beetje van ben geschrokken. Het was een vleesachtige substantie, kipfilet achtig. Ongeveer een 10 cm lange slierts en een groot stuk, ongeveer 4 cm, was een stuk dikker en leek op vlees, zoals je huid maar dan iets transparanter en wat bloedvaatjes erin. Het was wat rubberig qua textuur.

Ik vraag mij nu af wat het is. Ik kan het nergens vinden en ik woon in het buitenland waar ik geen snel toegang heb tot een betrouwbare dokter. Ik heb er een foto van gemaakt, maar weet niet of het gepast is deze hier te plaatsen. Ik kan dit alsnog wel doen indien nodig.

Ik kijk uit naar een reactie. Vriendelijk bedankt voor de genomen moeite.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi IW12,

excuus voor de late reactie, de vakantie zat er voor mij tussen.
    Weet je intussen al wat meer? Het klinkt toch wel naar weefsel dat bij een zwangerschap gepast kan hebben. Stolsels kun je uit elkaar trekken en weefsel van een zwangerschap is stug en krijg je niet zomaar kapot. Heb je wel een test gedaan toen? Je komt er denk ik niet meer achter, maar je gedachtegang is helemaal niet gek.

groetjes brigitte

Deel Deze Pagina