Even een vraagje over een eisprong en een zaadcel. Wat ik niet begrijp is dat als je het voor en tijdens je ovulatie geklust hebt waarom je dan nog niet zwanger raakt. Ik gebruik ovulatietesten en weet presies wanneer hij is en we hebben ook op 2 positieve testen geklust, maar tot nu toe nog niet zwanger. Met mij is in ieder geval niks mis, want ben onder behandeling bij de gyn, heb ook echt een eisprong. Moet je dan gaan denken dat het zaad van je man niet goed is? Sorry als dit dom over komt, maar begin me veel af te vragen nu na een half jaar. xx naatje
Hoi Naatje, ik ken het gevoel; op het juiste moment klussen en toch wéér niet raak. Toen in het filmpje zag waarvan hieronder de link staat (vooral deel 3) sloeg dat om in verbaasd zijn dat zoveel vrouwen wél zwanger raken... er komt zoveel meer bij kijken http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/me ... _q_01.html
Wat een ramp elke keer weer, denk je dat je het goed gedaan hebt, alles op de perfecte timing, en toch wil het nog niet lukken. Volhouden is voorlopig het beste, je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor, na een half jaar, zijn lang niet alle vrouwen zwanger, en dat hoeft helemaal geen reden te hebben. Je hebt gewoon 'mazzel' als het wel lukt om snel zwanger te worden. Succes, hopelijk is het deze maand raak voor je!
Bedankt voor jullie reactie.. het is inderdaad een mooi filmpje. We wachten gewoon af en hopelijk is het deze maand raak en anders gaan we weer verder in 2008! xx naatje
Tsjah: zoals al gezegd: er komt meer bij kijken dan op tijd vrijen alleen. Weet je, je hebt 't zelf gewoon niet voor 't zeggen wanneer je een beebje krijgt en moet proberen (da's heel lastig) daar een beetje ontspannen mee om te gaan. Ten slotte is een half jaar de helft van wat je iig rekenen moet voor zwanger worden, je hebt de andere helft dus nog te gaan. Het lijkt wel erg lang hè, maar joh, jouw tijd komt echt wel!
Ja, zo ga je wel beseffen wat voor wondertje het is he.... zelfs met de juiste timing heb je maar een kans van ongeveer 15%!