gestest maar een heel licht streepje zichtbaar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door oppermuts, 19 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    hallo,

    heb gisteren een test gedaan was 1 dag over tijd er kwam een streepje tevoor schijn maar die was erg vaag. Vanmorgen een nieuwe test gedaan had ik gekregen maar was het zelfde, ook een licht streepje. Zou ik tevroeg hebben getest of is een streepje een streepje en kan ik blij zijn. Wie heeft dit ooit meegemaakt wie kan me helpen.

    groetjes wendy
    :)
     
  2. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Nog niet mee gemaakt, maar ze zeggen een streepje is een streepje.
    Dus ik denk dat je wel zwanger bent!
     
  3. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    ja ik hoop het eigenlijk wel wan tik heb net een buitenbaarmoederlijke zwangerschap achter de rug dus maar een eileider meer dus altijd spannend dan he.Ik ga vrijdag voor de zekerheid maar even een nieuwe test doen want ik heb er veel last van mijn maag en het lijkt wel of er iets met mijn ribben is erg vreems allemaal

    wendy
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Meestal is een streepje een streepje, maar ik zou als ik jou was over een dag of 4 een nieuwe test doen. Dan zou het streepje wel duidelijker moeten zijn. Ik duim voor je.
     
  5. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    dank je wel dat je voor me duimt ik vind het erg spannend allemaal kan haast niet wachten tot het zover is

    wendy
     
  6. Ik had het zelfde en ben toen naar mij huisarts gegaan. Hij zij dat de strip alleen verkleurt (ook een heel klein beetje) als je zwanger bent.

    Ik kan mij dus niet voorstellen dat het niet zo is. Al vast een klein beetje gefeliciteerd. :)
     
  7. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Hallo Wendy,

    Ook namens mij een voorzichtige felicitatie, want een streepje (hoe licht ook) kan alleen op de test verschijnen als er HGC (het zwangerschapshormoon) in je urine zit. Omdat de concentratie in het begin heel klein is (maar wel heel snel stijgt) zal het streepje vaag kunnen zijn. Als je over een paar dagen nog een keertje test, zal je zien dat het streepje sneller en duidelijker verkleurt.

    Dus, ik zou zeggen, gefeliciteerd met het nieuwe ieniemienie-leven wat in jouw buik druk aan het groeien is !

    Liefs
    Ilja
     
  8. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Hallo Wendy,

    Ik had dit ook hoor, ik het 1 dag voor m'n nod getest en had een heel vaag streepje. En je ziet ik ben duidelijk wel zwanger.
    Voor het heel zeker te weten, mss nog es binnen enkele dagen testen he. En als er dan een streepje tevoorschijn komt, zal je wel zwanger zijn he.
     
  9. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb clear bleu gebruikt daat staat gewoon op zwanger of niet zwanger in lettertjes dus geen twijfels meer of streepje nu wel of niet donker genoeg is

    hopelijk ist positief bij je succes
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ook een voorzichtige Felicitatie van mij.

    Ben benieuwd en ik hoop dat het streepje over een paar dagen een vette streep word!!

    groetjes
     
  11. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    bedankt voor jullie berichten, morgen ga ik een nieuwe test doen want ik ben nog steeds niet ongi kan haast niet wachten. ik zal wel ff laten weten hoe het afloopt

    groetjes wendy
     
  12. Niet meer actief

    Een licht streepje is ook zwanger hoor!
     
  13. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik word er zenuwachtig van, spannend hoor! Enne.... een streepje is een streepje, niet origineel, maar wel echt gemeend!
     
  14. Sigietje

    Sigietje Actief lid

    11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker Belgiƫ
    Hi Wendy!

    ook van mij al voorzichtige felicitaties!

    liefs,
    Sigrid
     
  15. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    En, Wendy, al getest vandaag ? Ik ben zo benieuwd... laat je iets horen ?

    Liefs
    Ilja
     
  16. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    Van mij ook al een felicitatie....ik hoop dat je nu een dikke streep hebt!
     
  17. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik denk wel dat er nu een dikke streep komt, van mijn kant even mijn felicitatie!
    Weet haast wel zeker dat je zwanger bent!
     
  18. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    nou ik heb vanmorgen getest maar was weer een lichte streep ik snap er niks meer van. ik heb de gynocoloog gebelt en kan vanmiddag om 2 uur langs komen om een echo te laten maken voor de zekerheid omdat ik al eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad 5 maanden geleden.ik ben nog steeds niet ongi maar heb wel een vreemd gevoel in mijn buik. ik wacht maar weer af na vanmiddag laat ik wel weer iets horen

    groetjes wendy
     
  19. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Veel succes, Wendy. Ik hoop en duim voor goed nieuws! Laat je het gauw weten?

    Groetjes,
    Anouk.
     
  20. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    Succes vanmiddag!
     

Deel Deze Pagina