weet iemand of je ook foliumzuur zo kan kopen bij drogist of apotheek?? die van mij zijn bijna op en zit net met een adreswijziging van dokter naar dokter.... ivm met een verhuizing.. kan dus nu even niet naar de dokter
Evasin heb ik geslikt. Volgens mij de goedkoopste, in elk geval bij kruidvat en volgens de HA even goed
Dat van mij heeft niet echt een naam, het is gewoon van het huismerk van de DA. Ik heb er in de winkel wel even gevraagd, want de potjes stonden nogal verstopt dus ik kon ze niet vinden...
je kunt nu ook via de webwinkel hier foliumzuur bestellen!! hardstikke handig! http://www.zwangerschapspagina.nl/shop/ en helemaal niet duur! succes!
Volgens mij kan je het niet eens via je huisarts halen, je krijgt het zo ie zo niet vergoed via de zorgverkering. Ik kocht het ook gewoon bij de Etos en het heet inderdaad gewoon foliumzuur.
Heb een potje van de HEMA, ook eigen merk dus. Staat bij de vitamine pillen, in deze zit ook vitamine B Al zal je het inmiddels misschien al wel in huis hebben?
Ik heb ook altijd eigen merk van het kruidvat gehad.. ik heb nu "Vitaal zwanger" dat is een multi vitamine speciaal voor zwangeren. Er zit alles in wat je nodig hebt!
gewoon foliumzuur vragen bij de apotheek, hebben ze van eigen merk. maar ja kan ook zwangerschapvitamines halen bij kruitvat ofzo, en daar zit dan ook foliumzuur in. ik heb die laatste maar krijg geen pillen meer naar binnen geslikt.