Hoi allemaal, Ik zit volop in spanning te wachten, en de dagen duren enorm lang, om te mogen testen Ik heb in principe pas over 7 dagen mijn NOD maar ik zou graag, en hoogts waarschijnlijk is mijn geduld tegen dan helemaal op, vrijdag al willen testen. Zijn er meiden die positieve en/of negatieve ervaringen hebben met het testen voor de NOD? Ik zou het graag willen lezen want ik weet niet wat ik moet doen. groetjes
ben bang dat je nog effies moet wachten, tenzij je bloed kan prikken bij jezelf... voor een thuistest duurt het gewoon iets langer, voordat het 'zichtbaar' is. Wil je echt actief met je voortgang bezig zijn, dan kun je een temperatuurcurve maken. Een voorbeeld kun je via google wel vinden. Succes. Groetjes, Danielle
Ik heb hier thuis testen liggen die wel voor je NOD 99% betrouwbaar zijn...dus zou ik een gokje wagen?
nee! probeer het vol te houden! zonde van je test als het negatief blijkt. mocht je echt overtijd raken kun je altijd nog testen! succes!
2? Ik heb er hier 4 liggen Jaja, ik ben voorbereid Ik heb 4 van die gevoelig liggen en dan nog een set ( dus met 3 teststrips) digitale CB
ik heb weleens getest voor nod, zonde.. was nooit zwanger. 1 keer vroege miskraam, toen had ik 2 dagen na NOD een posi test.
claire..ik souw gewoon gaan testen..als je er toch meerdere heb en je weet zeker dat je het wil souw ik het doen..! Alleen wees ook wel behoed voor een teleurstelling...
Dank u voor de antwoorden alvast Ik ben al helemaal aan het aftellen Meerdere reakties zijn nog steeds welkom hoor
Dat hoop ik ook voor je.. Ik weet niet tot hoelang ik nog kan wachten hoor..misschien dat ik morgenochtend nog wel test..:-o
herkenbaar die ongeduld. Ik heb 3 dagen voor mijn NOD getest, de foto van de test staat in mijn album.
Hey Mars Heb jij met de digitale CB 3 dagen voor NOD al positief getest of met die andere? Ben zo nieuwsgierig hé Ik heb die digitale hier ook liggen nl
Nee, die van 3 dagen voor mijn NOD was een andere 'goedkope' test, maar die lijkt wel 2 druppels op de clearblue staafjes. Ik verwacht wel een tweeling, misschien dat dat ook geholpen heeft bij de positieve test
Amai Mars, een dubbel dikke proficiat met je zwangerschap Ik hoop dat alles goed mag verlopen! Ik ga toch morgenochtend al testen hoor, beetje vroeg, maar volgens de bijsluiter kan ik wel 6 dagen voor mijn NOD testen Ben al heel nieuwsgierig Een volgende test stel ik dan wel uit tot een dag na mijn NOD (proberen )