ik vraag me af of pendelen gevaarlijk is en of er veel mensen zijn bij wie het goed heeft uitgepakt of het klopten ik ben zelf met dat soort dingen een schijtert dus vroeg me af of er veel mensen zijn bij wie het echt uitkwam alvast badankt voor de reacties veel liefs diane
hey meid ik pendel ook sinds kort. als je wilt pendel ik wel voor je. maar dan moet je me even een pb sturen met je: voornamen en je meisjesnaam en je geboortedatum. liefs kikkert ps je mag trouwens helaas geen onderwerp openen over pendelen
maar is dat niet gevaarlijk en wat doe je dan precies en hoevaak heb je gelijk ik twijfel heel erg ik hou namelijk niet zo van dat boven natuurlijke zeg maar
het is niet gevaaklijk voor jou en ook niet voor mij teminste als ik er geen gekke dingen mee ga doen. ik was ook altijd heel erg bang ervoor. maar het kan echt geen kwaad, maar nogmaal je moet wel weten waar je mee bezig bent. ik ben nog niet lang bezig dus ik heb ook nog een bevestiging van iemand gehad of ik de pendel goed had.
Kikkert heef antwoord op je vraag gegeven. Je kan altijd via pb meer info aan haar vragen. Deze gaat op slot. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 Elmo