Is het dan toch?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamasab, Sep 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasab

Mamasab Actief lid

Jul 17, 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Hoi iedereen,

Mijn man en ik hebben besloten om toch nog voor een 3e te gaan. Op 16 augustus 2013 is mijn spiraal eruit gegaan en al meteen de dag erna 4 dagen ontrekkings bloeding gehad. De huidarts zei dat het wel even kon duren maar dat het dan ook weer bij iedereen verschillend is. Ben meteen aan de foliumzuur en vitamines gegaan. Van 6 tot 10 september mijn eerste ongesteldheid gehad van een echte extreme met veel bloed, stolsels en noem maar op.

Vanaf 10 september besloten het zonder te doen en kijken wanneer het raak is. Ik weet dat we op 13e sex en 20e september zonder condoom hebben gevreen. Vanaf 27 sept zou ik ongesteld moeten kunnen worden en begonnen er kwaaltjes te komen.

Mijn temp zit tussen de 36.8-37.1 in:
    schema is: 25/9=36.8, 26/9=36.8, 27/9=37.0, 28/9=36.8 29/9=37.1, 30/9= 36.9 tot nu toe!

Ik heb vanmiddag een vele rode afveeg gehad met wit slijm. Maar daarna niet meer. Verder ben ik vermoeid, soms last van me spieren, opgeblazen gevoel, diaree 1dag, krampen, koude rillingen en prikkelbaar en met regelmatig moeten plassen.

Zou het dan toch zo zijn? Of komt toch mijn NOD?
    Bij mijn zoon pas met 6 weken positieve test en me dochter vrijwel meteen maar was maar na 3 maanden van bevalling van me zoon.

Wie o wie kan mij helpen?

2. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

May 13, 2012
    1,050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    èen zwangerschapstest ... we kunnen het helaas niet voorspellen , ik hoop natuurlijk wel dat het raak is !! spannend :)

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Ik zou een test gaan doen dan weet je het.
    Hoop voor je dat het raak is.

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik zeg ook testen :D

5. Mama0709

Mama0709 Actief lid

Aug 13, 2013
    143
    0
    0
    Thuis
    Testen!!

6. Mamasab

Mamasab Actief lid

Jul 17, 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    teste bij me zoon pas met 6 weken positief Ivm blaasontsteking en maakte heel langzaam hormonen aan.

Nog niet doorgezet en het is erg droog beneden.

7. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

testen... wat heb je te verliezen???

8. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

Jul 28, 2013
    1,396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Je temperatuur blijft mooi hoog, dus dat zou (samen met je andere klachten) iets kunnen betekenen. Het kan natuurlijk ook zijn dat je aan het ontspiralen bent. Maar alleen een testje kan je zekerheid geven. Vind je het (te) spannend om te testen? Succes!

9. Mamasab

Mamasab Actief lid

Jul 17, 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    testen hebben bij mij altijd pas zin gehad na 6weken. Omdat ik dus te weinig hcg aanmaak en chronische blaasontsteking heb. Daardoor is het lastig testen om mee huisarts test pas met 6 weken mijn bloed. Dus is afwachten.

10. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

dan kan je niks ander dan afwachten wij zijn ook niet helderziend helaas ...

11. Mamasab

Mamasab Actief lid

Jul 17, 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Test gedaan maar dus negatief, en heb blaasontsteking. Maar toch denk ik zwanger te zijn.
    Maandag had ik paar druppels bloed bij afvegen en verder niet meer. Sterk het gevoel dat dat de innesteling bloed is geweest. Dus denk dat ik donderdag of vrijdag op ga testen en anders om bloed test ga vragen.

Share This Page