Follikel 20.5 mm 6 dagen geleden, maar temperatuur blijft laag?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Kishka, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik temp elke dag om 7 uur. Deze cyclus is wel helemaal van slag na de curettage, ik heb nog nooit zulke grote schommelingen gehad...
    Ik denk ook dat de ongi aankomt, maar nog steeds geen rood... Dus de eisprong is waarschijnlijk toch later geweest en was de IUI niet goed getimed... Balen weer!!!

2. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nu heeft FF mijn kruis helemaal weggehaald... :(

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Balen, maar aan de andere kant is de IUI dan ook niet echt verkeerd getimed. Lijkt er nu op doordat je al drie dagen spotting hebt, dat het toch een eiloze cyclus was. Waarschijnlijk had je wel een LH piek, maar was die net niet genoeg om je eitje te doen laten springen. Ik duim voor je dat je de volgende ronde meer geluk hebt.

4. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, Toto! Een eiloze cyclus, hoe werkt het eigenlijk dan? Word ik toch ongesteld over een paar dagen, of niet meer? En kan ik de komende maand gewoon een eisprong hebben? Zal een nieuw eitje gewoon groeien dan?
    Kan niet wachten totdat ik thuis ben en het ziekenhuis bel... Hopelijk kunnen ze iets nuttigs vertellen, want ik word er gek van dit allemaal...
    En als het eitje niet heeft gesprongen, wat gebeurd dan met hem? Want er was toch een follikel van 20.5 mm, is hij dan gewoon verdwenen???

5. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Soms gebeurt dat dat je een eiloze cyclus hebt. Dat heeft in principe geen gevolgen voor verdere cycli. In je volgende cyclyus kun je dus ook gewoon weer een ei hebben.
    Wat er precies met het gegroeide eitje gebeurt weet ik niet precies, maar kan me zo voorstellen dat die afgebroken wordt en door je lichaam opgenomen. Maar voor het exacte en juiste verhaal zul je toch even moeten wachten wat het ziekenhuis je vertelt. Ben wel benieuwd naar hun reactie!

6. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels al "normaal" ongesteld geworden... Geen idee if dat ook bij een eilose cyclus kan? Heel dubbel gevoel... Aan de ene kant toch een teken van iets "normaal" in mijn lichaam (het zou nog erger zijn geweest als de ongi helemaal weg bleef...), maar aan de andere kant het is weer niet gelukt...

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hè wat jammer nou, maar blij dat je nu wel duidelijkheid hebt en met een nieuwe cyclus kunt beginnen. Het is ook niets om een ellenlange cyclus te hebben zonder ei.
    Hopelijk is het deze ronde dan wel raak!

8. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Vandaag het ziekenhuis bellen voor het vervolg, ben benieuwd... Hopelijk mogen we langskomen voor een evaluatiegesprek. Mijn man had deze keer maar 800,000 goede zaadcellen, dus eigenlijk te weinig voor de IUI, en met dit soort cyclussen vraag ik me af of de IUI nog zin heeft...

9. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    En...? Ben je door je telefoongesprek al iets wijzer geworden?

10. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn gister in het ziekenhuis geweest. Door de slechte zaad van mijn man (maar 800,000 bewegelijke zaadcellen bij de laatste IUI poging) krijgen we een doorverwijzing voor de IVF...
    We hebben meteen Gent gebeld, omdat ik veel goede verhalen eriver hoor, en nu hebben we op 10 september onze intakegesprek...
    In de tussentijd gaan we echter toch nog een IUI poging wagen. Wie weet, je hoort genoeg verhalen over mensen die net voor de IVF spontaan of met behulp van de IUI zwanger zijn geworden, dus laten we daarop hopen! Al weten we natuurlijk dat de kans zeer klein is, maar elke kans is er 1...

11. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik lees hier ook wel goede verhalen over Gent. Ben benieuwd! Eigenlijk best snel dat jullie daar al voor de intake terecht kunnen. Hopelijk is het niet nodig en ben je met de tussentijdse IUI of nog mooier spontaan :) zwanger.

Dike knuf!

Deel Deze Pagina