Hallo Vanochtend heb ik de plus test van Kruidvat gedaan. Binnen afleestijd verscheen er iets vaags dat eerst niet leek op een plus. Een uur laten zag ik wel een plus. Lijn is dikker dan een penstreep. Heeft iemand dit ook gehad? Is dit positief?
Ik zie inderdaad dat de streep wel degelijk de hele breedte heeft. Wel echt heel licht. Zou niet durven zeggen dat ie echt positief is. Zou over 2 dagen nog een keer testen. Waar zit je in je cyclus?
Het kan een foute test zijn of een beginnende streep vanwegen hcg ,Enige wat je kan doen is nog een keer testen spannend!
Zeker spannend, omdat ik gister ook zo’n zelfde plusje kreeg. En op een andere merk test een vaag lijntje zag. Ik hoop dat ze niet fout zijn!
Ik durf t ook niet te zeggen of ie positief is, vind t een gekke streep, hopelijk morgen of overmorgen een beter kruisje
Ik vind dit geen positieve streep. Hij heeft alleen de buitenzijdes deels gekleurd maar binnenin niet.
Inderdaad een predictor. Ik dacht al een lijntje te zien, maakte hem open om beter te kunnen kijken. Ik wist helaas niet dat je deze test beter niet open kan maken.
Ouch opengemaakte predictor en dus ws een onterechte streep. Maar ik denk echt niet dat je zwanger bent hoor. Als je testen van eergisteren en gisteren op hcg hadden gereageerd, dan had de predictor onopengemaakt al een goede streep gegeven