Hoi meiden, In m'n handtekening kunnen jullie lezen dat ik 2 miskramen heb gehad. 3 mei tp, 21 mei vroege miskraam, net aan 4 weken. Ik wist net dat ik zwanger was en toen werd ik ziek.. Galstenen, galgang afsluiting, alvleesklier ontsteking, operatie.. Heftige tijd, maar gelukkig opgeknapt. In september weer een cryo tp gehad, ook meteen raak. Maar vlak voor de eerste echo een miskraam met bijna 7 weken. Nu hebben we weer een afspraak in de planning staan, 10 april mogen we weer op gesprek bij onze vaste gynaecoloog, om dan weer verder te gaan met cryo poging 3 (weer met progynova en utrogestan). Maar jeetje.. Ik heb er echt wel spanning van! Ik weet dat het weer in 1x raak kan zijn.. Maar voor hoe lang. Dat speelt een beetje in m'n hoofd. Toch een beetje de angst van.. Wat als het weer misgaat. Vooral die 2e miskraam met bijna 7 weken vond ik erg heftig. We hebben nog 4 cryo's. Toch willen we het een kans geven, anders krijgen we misschien spijt later.. Van "hadden we toch maar..". We zijn natuurlijk immens blij met ons 2-jarige zoontje die na 5 jaar mmm in ons leven is gekomen! Dat staat voorop. En als deze 4 cryo's niet mochten lukken, dan blijft het zoals het nu is, dat staat vast. Ik ben blij dat ik hier in ieder geval m'n gevoel kwijt kan. Maar zijn er mensen die misschien hun verhaal/ervaringen willen delen? Ik heb een beetje frisse moed nodig denk ik. Liefs!
Ik wil je een dikke knuffel geven, en ik hoop echt voor je dat de volgende een blijvertje gaat zijn! Hier was t met de 2e cryo raak, en ze is blijven zitten gelukkig. Ik ga voor je duimen!
Wat lief, dank je wel! En jij gefeliciteerd met je zwangerschap best lang op een 2e moeten wachten zie ik. Geniet van je zwangerschap!