Iemand ubiquinol/q10 gebruikt voor een behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Juffie26, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heeft iemand dit gebruikt ?
    Ben je er voor of tijdens de behandeling mee begonnen? Kan iedereen dit veilig gebruiken?
    Heb je er een positief effect van gehad?
    Ik ben erg benieuwd?

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik gebruik het nog steeds.
    Ik ben er mee gaan beginnen vanaf ik wist dat er geen bevruchtingen waren bij de ivf.

Ik had namelijk gelezen dat het goed zou zijn voor dr kwaliteit van de eicellen. Alleen dat de eicellen 3 maanden van te voren al klaar liggen. Dus als ik straks de icsi behandeling heb slik ik ze net 3 maanden.
    Of het heeft geholpen geen idee, daar moet ik nog achter komen. Maar de volgende behandeling is ook icsi ipv IVF dus weet dan ook niet of het aan de ubuquinol zal liggen

3. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb ze voor onze iui behandelingen genomen en heb nu weer een potje besteld. Het wordt aangeraden door home - RIKAonline - zwanger worden dus ik weet zeker dat het geen kwaad kan

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb het gebruikt tijdens mijn tweede icsi poging. Ik weet dat je het eigenlijk 3 maanden ervoor al moet slikken maar baadt het niet dan schaadt hetniet!
    Ik had toen wel iets meer en betere eicellen/embryo's dan bij poging 1. Maar dat hoeft natuurlijk niet door de ubiquinol te komen ;)

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lastig wat je nu bij "moet" nemen.....
    Bij mijn dochtertje helemaal niets gebruikt en toch zwanger. Ik lees zoveel wat goed zou zijn....als je dat allemaal moet nemen....

In elk geval bedankt voor jullie reacties

6. Kiekske

Kiekske Actief lid

1 nov 2016
    383
    44
    28
    Als je iets wilt gaan gebruiken, moet je het zeker drie maanden gebruiken. Zoveel tijd heeft de eicel nodig om 'eisprongklaar' te zijn.

Ik gebruik nu Ubiquinol en Inositol. Verder een goede omega met hoge epa en dha waarde en een hoge dosis vit D.

Waarom heb je het gevoel dat je nu iets moet gebruiken? Zijn er aanwijzingen dat er iets niet goed is (amh ed?)?

Deel Deze Pagina