Ik ga volgende maand beginnen met iui. Eerst komen er wat follikel-metingen. Wanneer mijn ovulatie gaat naderen dan moet ik een injectie nemen in mijn buik (ben ff de naam kwijt) en dan gaan mijn man en ik op voor de eerste iui. Bij wie had iui effect en is zwanger geraakt? En bij de hoeveelste behandeling?
Yes!! Het resultaat ligt thuis in de box en ik zit nu op het werk te kolven om haar honger te stillen. Het was trouwens de eerste keer raak bij ons! Succes!
ik zelf heb net 3e iui gehad en weet over een wk of het gelukt is of niet maar bij topic iui deel 2 zijn deze maand al 2 dames zwanger! misschien kun je op t forum ff neuzen naar resultaten ed. succes iig!! en die spuit is je pregnyl
@ Marientje28, kijk dat geeft hoop. Dankje. @ Spannende tijden, pregnyl inderdaad. Dat was het... Ik duim voor je uitslag, dat het raak mag zijn. Ik zal ook eens kijken in topic iui deel 2.
Bedankt dames. Dat geeft me een hoop moed. En wat was bij jullie de reden als ik vragen mag, dat jullie aan de iui moesten? Bij ons is het omdat het zaad van mijn man niet goed is. 9 miljoen zwemmers. En ik heb pco.
Goed om te lezen hoor!!!! Bij ons wordt t waarschijnlijk ook IUI. Kan niet wachten tot het 17 mei is Waardevol: heel veel sterkte!
Heb 4 gewone IUI's gehad in eigen cyclus. Afgelopen maand de eerste met Puregon, deze was gelijk raak!
@ Waardevol, ik gooi even en topic van mij omhoog, daar kiun jwe iui successtories lezen. Wilde hetzelfde weten als jij. Ik mag hopelijk as maand beinnen met iui. xxhelena
Bij ons ligt het aan mijn lange cyclus en tekorte luteale fase (dagen na de eisprong tekort) Wij gaan volgende maand beginnen voor een 2de, maar ze willen het nu alleen met hormonen proberen zonder de IUI. Ben erg benieuwd. In ieder geval heel veel succes, hopelijk hebben jullie snel jullie eigen successtory. groetjes sjolie
Dankje voor het up-en. Dan zit jij dus in hetzelfde schuitje als mij. Spannend he? Wanneer moet jij op voor iui? Ik weet de datum nog niet. Ik ben donderdag ongesteld geworden. Dan heb ik op vrijdag 2 april mijn 1e follikel-meting. (van die maand dan bedoel ik.... heb er al zat gehad...) en dan is het afwachten wanneer de iui gedaan word. Ik denk zelf ergens rond de tiende april zo ongeveer. Ik hou jullie dan sowieso wel op de hoogte via dit topic... Wie weet ben ik dan wel zwanger. Maar voor jou ook veel succes Helena. @ Sjolie, hopelijk is het voor jullie snel weer raak, voor een tweede kindje. Succes. En ja hopelijk zet ik ook over een tijdje mijn eigen succes-story hier neer.
Hoi meid, Ik raakte toen ook van mijn eerste IUIbehandeling zwanger, heb daarbij ook Clomid geslikt. Mijn dochter is nu onderhand bijna 3j , we zijn nu op naar een 2de wondertje. Dus hopelijk is het voor jou ook snel raak meid.
@ Waardevol: heel veel succes!!!! Ik duim voor je... zit in hetzelfde schuitje, 19 maart eerste IUI gehad en nu wachten.... ben heel benieuwd!!! Lfs, Joyce
Dankjewel! Ik duim ook voor jou. Ik hoop dat het raak is. Even een vraagje: doet het pijn? Voel je echt die kleine naald je baarmoeder in gaan? Moet je zelf testen thuis of ga je dat bij de gyn doen?
wat spannend allemaal, ik ga idd ook snel beginnen met iui Waardevol. Ik moet deze week ingo worden en heb volgende week mijn hsg, weet iemand of ze je daarna direct laten beginnen met iui? Of moet ik weer een maand wachten? xx
@ Helena, ik heb eigenlijk geen idee of dat in dezelfde maand kan, die hsg en iui. Maar aan de andere kant denk ik: waarom niet... ? Dat zul je moeten navragen... Maar spannend he? Ik hoop dat het gauw voor ons raak is.