Morgen voor de derde dag achter elkaar terug naar het ziekenhuis. Morgen gaan ze kijken of we de iui behandeling wel af kunnen maken (insiminatie). Mijn lichaam reageert zeer goed op de hormonen die ik spuit. Er zitten nu 4 eitjes 3 zijn al erg groot allemaal en 1 is kleiner. Bij wie in het ziekenhuis gaan ze wel insimineren met iui als er 3 eitjes zitten? De kans op meerling is bij ons erg groot ivm onze leeftijd. iedereen succes en zet hem op. liefs riv.
Bij mijn 1e IUI had ik 4 eitjes. 3 waren groot genoeg om mee te springen. De 4e was te klein om mee te kunnen springen. Ik heb toen direct in het ZK de Pregnyl gekregen, en de IUI mocht gewoon doorgaan (is helaas niets geworden). Ik zit in Den Bosch.
hoi, Bedankt voor je reactie. Ik ben bang dat ik deze iui poging moet stoppen omdat ze niet met 3 eitjes doorgaan. Liefs
In ons ziekenhuis doen ze IUI als je maximaal drie follikels hebt, als je meer dan drie hebt dan wordt de behandeling stop gezet. Waarom is de kans op een meerling groot vanwege je leeftijd? Daar heb ik namelijk nog nooit van gehoord...
Bij ons doen ze de IUI-D met max 3 eitjes. Maar alleen als we geen bezwaar hebben tegen een meerling.
Hoi, Ze had het over onze leeftijd omdat we nog zo jong zijn. maar goed ik weet het ook niet. LIEFS riv.
O, oke. Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord dat je leeftijd de kans op een meerling beinvloedt, zeker niet als je jonger bent. Ik heb wel eens gehoord dat je rond je 40e meer kans hebt op een meerling, omdat een dubbele eisprong dan vaker voorkomt.
Hoi, Ik weet het niet precies. Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis en zoals het er nu uitziet kunnen we wel door gelukkig maar. Iedereen succes. liefs
In ons ziekenhuis was twee eitjes het maximum. Maar volgens mij is het per ziekenhuis wel heel verschillend. Succes! Josien