Late innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JNZ, 29 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Ik heb een vraagje.

Ik heb mijn eisprong gevoeld op 14 april. Nu heb ik de 26e wat bruin verlies gehad mijn NOD is vandaag. Test is negatief. Kan het zijn dat het een late innesteling is en ik dus nog niet positief kan testen?

2. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.228
    4.457
    113
    Vrouw
    Je voelt niet je eisprong maar de laatste groeispurt van het eitje. De enige manier om ie eisprong vast te stellen is dmv temperaturen of een echo. Anders is het niet zeker dat je ei gesprongen is. Elke cyclus kan anders zijn, als je ei later springt schuift ook je nod op.

Als je 14 april groeipijn hebt gehad, is de kans groot dat je pas 16/17 april (of mogelijk later) je eisprong hebt gehad.

Als je eisprong 17 april was, zat je op 26 april op 9dpo. Dat is een gemiddelde tijd voor een innesting. Het bloedverlies zou dan kunnen komen van een innesteling, maar dat hoeft niet. De meeste vrouwen testen 5 dagen na innesteling positief, dat zou dus zaterdag zijn. Eventueel kan je met ochtendurine en een early test eerder positief testen, maar de kans op een vals negatief is dan iets groter.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Als je met een vroege test hebt getest, zou je nu al een positieve test gehad moeten hebben aangezien hcg na 2-3 dagen op een test waarneembaar is.
    Zeker als je bedenkt dat bruin verlies oud bloed is en de innesteling dus al voor de 26e moet zijn geweest (als het bruinverlies daar van kwam).

Ik vermoed zelf dat het geen innestelbloeding was.

4. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Dankjewel voor de reacties.. ik ben vanmorgen ongesteld geworden.

Deel Deze Pagina