Hoi dames, Momenteel zit ik op dag 16 na tp. Op dag 13 na de tp heb ik getest met de Kruidvat 2 voor 5 euro. Deze was binnen 5 minuten licht positief, maar wel goed zichtbaar. Naarmate een aantal uren werd deze steeds donkerder. Nu heb ik gisteren (15 dgn na tp) opnieuw getest en weer een lichte streep binnen de 5 minuten. Deze was hetzelfde als 2 dagen daarvoor. Toen deze opgedroogd was, was de opgedroogde streep wel donkerder dan de opgedroogde streep van 2 dagen daarvoor. Mijn vraag is eigenlijk of iemand hier dit ook heeft gehad. En betekent dit dat m'n hcg nog niet is gestegen omdat de lichte strepen hetzelfde zijn, of is deze wel gestegen want de opgedroogde streep is donkerder?? Ik durf niet te geloven dat het goed zit aangezien ik al 16!!! Terugplaatsingen heb gehad en het nog nooit raak is geweest.
Het lijkt mij dat je positief hebt getest. Als je twijfelt of onzeker bent, zou ik voor zekerheid bloedtest laten doen
Hi! Ik heb vorige week 3 dagen voordat ik mocht testen getest en deze werd binnen 5 minuten positief. eergisteren weer gedaan, precies een week later en binnen nog geen minuut werd deze donker. donkerder dan de vorige. probeer over 2 of 3 dagen weer en als t goed is wordt deze nog sneller donkerder. spannend zeg en zo gegund na al die terug plaatsingen! ik kon t na 4x iui ook niet geloven. nog niet hoor. 1 dec 1e echo! heb je anders foto's? Denk dat je waardes met de dag omhoog gaan!
Ik denk dat je qeinig reacties krijgt omdat je vraag niet echt op de goede plek staat. Ik denk dat je je vraag beter kunt stellen in het ovulatie en zwangerschapstesten topic. Kruidvat testen doen er erg lang over voor ze goed opgedroogd zijn. Als je al n streepje hebt gezien binnen de 5 min. Is dat gewoon goed hoor. Dat ze donkerder opdrogen is normaal.