Fertiliteitspoli bellen, testen of gewoon afwachten? Wat te doen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door frownupsidedown, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    #1 frownupsidedown, 30 sep 2011
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
    Goedemorgen meiden.

Ik zit met een dilemma. Op zaterdag 10 september mocht ik testen na een cryo tp. De test was negatief en ik ben in de week erna ook gewoon ongesteld geworden.
    Alleen heb ik nu nog steeds symptomen alsof in ik nog Utrogestan gebruik. Moe, opvliegers, zo af en toe wat misselijk, onrustige huid en een paar dagen geleden had ik een wat trekkend gevoel in m'n onderbuik.

Wat moet ik doen? Ik twijfel zelf enorm.
    Aan de ene kant denk ik dat mijn lijf me misleid en ik beter kan wachten op mijn volgende menstruatie. Aan de andere kant gaan er allerlei gedachten door m'n hoofd waardoor ik eraan denk om of de fertiliteitspoli te bellen of een test te doen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of een verstandige suggestie? :) Mijn verwarde brein kan alle hulp gebruiken ;)

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Ik zou een test doen...en ik denk dat de fertiliteitspoli je hetzelfde voor zal stellen. Ze kunnen verder toch niet zo heel veel doen.

Als de test negatief is dan heb je toch zekerheid. (bij positief ook:D)Mocht je na een week je nog zo voelen, dan zou je altijd kunnen bellen en dan kun je ook al vertellen dat je een test hebt gedaan, dan kunnen ze die suggestie achterwege laten!

Succes!
    Liefs

3. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hoi loesie,

Bedankt voor je reactie :). Ik heb getest en hij was negatief.
    Ik heb toch maar even een mailtje aan de fertiliteitspoli gestuurd, ik ben benieuwd wat ze er op te zeggen hebben.

Ik zag trouwens dat jouw ICIS poging gelukt is. Van harte gefeliciteerd. Nou op naar een mooie eerste echo ;).

Groetjes,
    Moniek

Deel Deze Pagina