iemand ervaring met natriumbicarbonaat spoeling(zuurgraad)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anoniempjuh, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Hallo meiden

omdat mijn zuurgraad niet goed was gister kreeg ik bicarbonaat spoeling.
    Ze had geen bijsluiter maar op de sticker op t potje stond mengen met 400ml water.
    Ik eb dit ene jaar terug ook gebruikt en volgens mij moets het toen met200ml.
    Ik vraag me af hoe het bij jullie moest?

xxx

2. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    ik moest 1 theelepeltje gebruiken op volgens mij 1 kopje lauw warm water voor wat ik me kan herinneren. Het heeft bij mij in ieder geval niet geholpen helaas :(

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    talulah

wat jammer dat het niet heeft geholpen ik zie dat je ook al heel lang bezig bent, pff wat zal jij een geduld moeten hebben zeg.
    De eerste keer heeft het bij mij wel geholpen want ik was zwanger, hoop dat het nu weer helpt haha.

xxx

4. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    oh kijk dat is positief dat het de eerste keer wel geholpen heeft bij je! Zal voor je duimen dat het nu weer goed komt!

Mijn geduld begint een beetje op te raken hoor ;)

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik moest het geloof ik ook met 400 ml water gebruiken.....Helaas had het voor mij geen effect.
    Maar bij jou dus wel! Dat is mooi!
    Liefs Nikkie

6. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik deed een theelepel met een flinke kop erop en vulde dan gewoon die vaginale douche. Ik geloof niet dat daar 400 ml in gaat.
    Resultaat: check mijn banner! :) :) :)
    Overigens heb ik destijds wel aan de gyn gevraagd de zuurgraad te testen NA het spoelen. Dus: afspraak rond je eisprong maken, uurtje van tevoren spoelen en opnieuw laten meten. Dan weet je in ieder geval of het effect heeft en blijf je niet maanden aanklooien voor niets. Succes!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey joycie

okee fijn om te zien dat jij al 35weken zwanger bent!
    En idd ik moet straks om half 12 kijken of de ph nu beter is, vind het zooo spannend!maar in zo'n fles gaat 200ml.
    nou ben beniwud, laat t wel ff weten.

xxx

Deel Deze Pagina