Hoi iedereen even een vraagje. Ik merk dat ik na mijn punctie steeds een beetje afval. Natuurlijk zal het misschien zijn omdat er follikels zijn geoogst of omdat ik vocht kwijt raak maar de punctie is ondertussen wel 9 dagen geleden. Zijn er meerdere die deze klachten wel eens gehad hebben? Ook blijf ik na de punctie erg krampig het is super moeilijk om zo positief te blijven.
Heb ik ook gehad hoor! Je moet natuurlijk je temperatuur bijhouden, om in de gaten te houden dat je niet te veel en te snel aankomt, ivm overstimulatie. Ik viel juist af na de punctie....(ik heb maar ervaring uit 1 poging)en bleef ook best nog lang last houden van mn buik. Ook ik had het idee dat ik vocht vast hield tijdens de periode voor de punctie en dat ik dat daarna losliet ofzo...heb wel echt veel gedronken. Het advies was zo'n 2 liter, dus dat heb ik maar gedaan. Heb je nu wel een terugplaatsing gehad dan?
Hoi hoi Wat fijn dat je het verhaal herkent. Ik viel eerst erg af en nu kom ik weer bij vooral links doet mijn eierstok flink zeer, af en toe heb ik ook het idee dat de menstruatie zich elk moment kan aandienen heel spannend brr. Uhm zondag 11 december kreeg ik de terugplaatsing Vrijdag heb ik mijn bloedtest
Tja ....zo herkenbaar dat je van alles voelt aan je lichaam en dat je ook zo graag een verklaring wil hebben voor alles wat anders voelt. Spannend hoor! Ik wens je alvast heel veel succes.
Inmiddels is de menstruatie op gang gekomen. De verpleegkundige vind het te vroeg dus moet doorgaan met de utrogestan en toch mijn bloedtest afwachten. Baal enorm het liefst stop ik en bereid ik mezelf voor op de nieuwe poging. Hoe dan ook dit kan toch niet positief zijn
Hoi NPS, Ik begin ook binnenkort met IVF erg spaanend . Hoe is trouwens met jou nu is het echt een menstruatie geworden? Gr Sahadi
Ja de menstruatie kwam al in de 2 wachtweek opzetten. Ik werd al voorbereid op het feit dat het deze keer niet gelukt zou zijn,ik moest echter uit voor zorg wel de bloedtest doen dit viel even zwaar. Nu wacht ik op mijn 2 menstruatie en kan ik mezelf aanmelden voor een tweede terugplaatsing. Ik wens jou erg veel succes met de behandeling! Is dit de eerste keer?