Hallo, Iemand ervaring hiermee. Ik ben vandaag naar de gyn geweest, maar het follikel is nog niet gesprongen en blijft groeien. Ik heb alleen clomid gehad. Het follikel is nu 27 mm, ik moet dindsdag terug, maar wat kan ik verwachten als het nog niet gesprongen is. Nog nooit meegemaakt.Vorige cyclus is ie gesprongen bij zo'n 22 mm. Hellup.
He bah wat vervelend, ik heb het ook wel eens gehad, je moet inderdaad geduld hebben en afwachten tot hij springt. Suc6
Hai, De pregnyl is ervoor om de eitjes te laten springen. Ik slik Clomid en krijg 2 dagen voor de IUI een Pregnylspuit.
Hoi Mercedes, Helaas heb ik daar ook ervaring mee. De 1e cyclus dat Clomid bij mij aansloeg had ik een follikel van 31.7 mm Ik moest toen bloedprikken en zou de vlgde dag een Pregnylspuit krijgen omdat het anders een cyste kon worden. Ik op controle, was ie ineens weg! Dus zeg maar dat ie bij 32 mm. gesprongen was. De vlgde rondes heb ik wel Pregnyl gehad, dit zorgt ervoor dat je normaliter binnen zo'n 40 uur na de spuit een eisprong hebt. Afgelopen maand ben ik begonnen met Puregon injecties en had daarop 3 follikels. Helaas waren die bij controle - 72 uur na de Pregnylinjectie- niet gesprongen. Dat komt niet vaak voor, maar ik ben helaas zo'n uitzondering. In het 'ergste' geval blijven ze doorgroeien en worden het cystes. Hoop heel hard voor jou dat je follikel alsnog springt! Gr. Marjo
ik hoop ook dat ie voor dinsdag (moet ik terug naar de gyn) gesprongen is. Tot dan maar lekker klussen.