Beste dames, wie o wie kan mij hier meer over vertellen, wie heeft dit en wat heb je allenmaal ondergaan? ik kreeg last met plassen en pijnlijke hefige menstraties november 2011. lang heb ik het laten gaan, tot 5 maanden voor mijn zwangerschap. ik ben toen naar de docter gegaan en heb meerdere keeren mijn urine laten onderzoeken. ik dacht dat ik een blaas ontsteking had, maar dat is niet het geval geweest. ik ben toen door verwezen naar de gynacoloog, die hadden me gelijk door gestuurd naar de uroloog, en zij hebben meerdere testen gedaan en konden niks vinden. geen blaas ontsteking, geen nier steentjes, geen schimmelinfektie. ik ben in mei zwanger geworden, super blij natuurlijk. maar helaas is dat toen niet goed gegaan en heb ik een curretage gehad. nu mijn 2 de cyclus na mijn curretage beginnen de klachten weer. wat moet ik doen, ik lees op internet veel over endometriose en mijn klachten lijken erg veel als de klachten die bij dit omschreven worden. mijn klachten zijn, tijdens menstruatie, erg veel pijn in mijn blaas. pijnlijk plassen. veel kleine beetjes plassen. en alles beneden staat in brand. extreem veel bloed verlies. moe word ik ongeveel 4 dagen van te voren, voor mijn menstruatie. wij willen heel graag kinderen,dus maakt dit mij erg onzeker. helemaal nu we al 1 kindje veloren zijn. mvg jacky
Mis zijn er meiden in dit topic die jouw kunnen helpen : Endometriose en in de Medische Malle Molen ‎