Ik was vanmorgen bij de gyn omdat ik al ruim een maand ongesteld ben en het zwanger worden al een jaar niet lukt. Hij deed een inwendige echo en zag daar dus een follikelcyste zitten. Gelijk bloed geprikt en over 3 weken belt hij me terug over hoe verder... Na het onderzoek had ik wel last van mijn buik natuurlijk en na een uurtje was het weg, alleen sinds een uurtje of 2/3 heb ik erge buikpijn.... Zou dit nog van het onderzoek kunnen komen? of van dat ding? Is er iemand hier die hier ervaring mee heeft (gehad)?
Geen ervaring mee, maar wil je wel even sterkte/succes wensen komende tijd! Ik heb zelf een cyste gehad op mijn eierstok... ook pijnlijk, en dit is weg gehaald. Is ontdekt tegelijk met een ontstoken blindedarm, dus via kijkoperatie verwijderd... Ben benieuwd wat ze nu verder gaan doen! Hopelijk is je buikpijn snel over, anders gewoon weer aan de bel trekken1
Ik heb heeeeeel veel inwendige echo's gehad maar hier nooit last van gehad daarna. Nou is de een de ander natuurlijk niet. Misschien is het de cyste die de pijn veroorzaakt,..of je eierstok? Anders morgen even bellen hoor, als je twijfelt!
Bij mij is 5 jaar terug een cyste op mijn eierstok verwijderd. Deze was zo groot als een tennisbaln. Mocht toen ze hem ontdekte niet eens meer naar huis, zelfde dag nog geopereerd. Dit omdat hij zo groot was en ze bang waren dat hij om mijn eirstokken heen zou draaien. Maar er werd ook bij verteld, dat ze normaal vanzelf weer verdwijnen. Ze kunnen knappen of verschompelen. Bij mij deed mijn cyste echt pijn, vooral met lopen en gaan zitten. Dus als er druk op kwam te staan. Bij gaan zitten echt een steek van onder. WS is jou cyste niet heel ernstig en vandaar ze je gewoon naar huis hebben gestuurd! Ze laten je echt niet gaan als dit gevaarlijk! Kus miek