Ik heb ook een follikelcyste. Omdat ik na 6 weken nog niet ongesteld was geworden kreeg ik Provera (10 dagen), na de 6e dag werd ik ongesteld. Nu wacht ik op een normale ongie, ik ben benieuwd.
Hee dames, Ja met de pijn gaat t redelijk nu.. Dat afwachten is gewoon zo vreselijk irritant! Hoop dat ik toch ook snel ongi ga worden, dan kunnen we ook weer verder! Xxx
Hoi Evi87, dat hoop ik ook voor je. Ik was gewoon 2 maanden verder, dat wachten is irritant en ik was super blij met de Provera, dan wist ik tenminste dat ik weer een ongi kreeg en opnieuw kon beginnen plus de kans dat de cyste weg is, is groot. Hou het goed in de gaten, als het te lang duurt trek dan aan de bel, succes meid!
Hoi, Op m'n 15e wondercyste (26 cm!) aan m'n rechter eierstok gehad. Die is verwijderd. Nu op m'n linker eierstok weer een cyste. Wordt heel goed in de gaten gehouden.. Zaterdag eerste inseminatie bij eerste iui. Ze zetten er wel vaart achter gelukkig! Laat gewoon regelmatig controleren of het groeit! Succes!!