Ohw spannend, ik heb vandaag ook de pregnyl gezet. Net, rond 19:00 uur. Beter een keer teveel dan te weinig hé ! Zo denk ik er dan over. Vanavond als mijn vriend thuis komt en waarschijnlijk moe ik van school moet hij toch nog even zijn best doen, haha. Deed het zetten van de pregnyl pijn bij jou?
Ohw wat spannend zeg! Duim voor je hoor. hahaha hard klussen dus. Wij in elk geval wel. En tot onze grote verbazing knalde hij gisteren en vanmorgen niet.. Toch luisteren we ook naar de gyn en klussen we vanavond weer haha. Pregnyl zetten vond ik niet zeer doen. Het was even dat idee dat er best wel een redelijke naald in je buik gezet gaat worden. Toen hij eenmaal floep zei ging het zeer gemakkelijk. Vond die glaasjes breken minder er is ook iets vloeistof uitgegaan.. Iemand een tip om het glaasje goed te breken? Het schijnt dat je brekers hebt.. Vond jij de pregnyl wel zeer doen?
Nee die vond ik niet zeer doen. Ik heb het met dezelfde spuit en naalden gezet die ik gebruik voor de menopur. Ik voelde me daarna we leven raar en had ineens overal pijntjes. Dat had ik ook na de eerste injectie met menopur. Vanmorgen even een zwangerschapstestje gedaan om te kijken of de pregnyl goed in m'n lijf zit en die gad 2 streepjes aan dus hij is gisterenochtend gezet. Ik heb uit het ziekenhuis van die brekers mee gehad om de ampullen mee open te krijgen. Misschien dat ze ze ook bij de apotheek hebben en anders de volgende keer in het ziekenhuis vragen. Al hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is.
Ik denk dat ik ook geen pijn zou hebben gehad als ik de menopur naaldjes had gebruikt. Echter, ik had de langere en dikkere die ze speciaal leveren bij de pregnyl (niet de opzuignaald hoor, maar de inspuitnaald is wel iets langer en dikker dan die van menopur). Die brekers voor de ampullen vind ik lastig. De truc is om je duim tegen het stipje te houden en een snelle beweging naar voren te maken.