Morgen heb ik een follikelmeting en laat dan gelijk een uitstrijkje doen. Niet bij nagedacht dat ik morgen al op cd 14 zit dus er misschien wel een kans is dat de follikel groot genoeg is en ik 's avonds de pregnyl kan zetten. Wat betekent dat we dan weer aan de bak moeten. Is seks hebben na een uitstrijkje niet gevoelig ofzo? Mag je überhaupt wel gewoon seks hebben erna? Waarschijnlijk stomme vragen maar ben hier wel benieuwd naar. Want als jullie het herkennen als gevoelig na een uitstrijkje ik deze toch nog even uitstel.
Gebruik jij medicatie om die folikels te laten groeien? Ik mocht om die rede destijds geen uitstrijkje laten maken omdat die invloed hadden op uitslag. Opzich zal het geen probleem geven, maar als ze een bloedvat raken(wat kan) dan kan het pijnelijk zijn. Succes
Mijn FA raadde mij nu ook het uitstrijkje af omdat ze het toch terug krijgt. Ik gebruik hormonen voor iui en ze vertelde mij dat een uitstrijkje maken geen nut heeft. Dus zonde om te laten doen dan.
Ja ik spuit gonal f. Hmm ik zal het morgen wel even vragen dan. Maar wanneer zou ik het dan kunnen laten doen? Want ik heb een uitnodiging gehad van bevolkingsonderzoek. En ik kan nog wel jaren hormonen spuiten. Al hoop ik dat niet natuurlijk.
Maar je spuit toch niet de hele maand hormonen? Komt vast goed! Maar tijdens de gonal F prikken zou ik het in ieder geval niet doen... En ik vind het wel schattig "is sex niet gevoelig na een uitstrijkje" Meid, daar voel je echt HELEMAAL niks van. Ze schrapen met een wattenstaafje wat vocht weg bij je baarmoedermond. Ik weet nog dat ik dat in mijn 20-er jaren heel groot maakte: als ik 30 word, dan brrrrrrr moet ik een uitstrijkje. En toen ik het voor het eerst gedaan had toen dacht ik "oh, was dit het?" Succes!
Ja weet ik veel. Kan toch gevoelig zijn. Ik heb zowiezo morgen een fm en dan vraag ik of het wel of niet verstandig is om een uitstrijkje te msken.
Je kan op de achterkant van de uitnodiging van uitstrijkje invullen ... Ik heb hem laatst ook gehad maar doe hem dit jaar niet. heb gevraagt of ze me andere x uit willen nodigen met de reden er bij . heel veel succes .
Dat wattenstaafje doet natuurlijk geen pijn. Maar het gefrut met zo'n speculum kan natuurlijk wel maken dat het daarbinnen gevoelig is. Dus helemaal geen domme vraag. Ik heb ook een jaartje overgeslagen, omdat ik toen zwanger was. Idd kwestie van gewoon de achterkant van het formuliertje invullen en terugsturen.