Week voor ongesteldheid bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door woman1988, 3 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Hoi hoi, even op zoek naar positieve verhalen (hoop ik)
    Afgelopen mei had ik een positieve zwangerschapstest, helaas is dit niet goed gegaan en ben ik 1 juli gestart met pillen om het vruchtje af te zetten. Sinds die tijd doet mijn lichaam anders dan ik gewend ben. Ik voel mijn eisprong en dit check ik met ovulatietesten. Een week na de eipijn begin ik licht pijn te krijgen in mijn borsten. Ook heb ik een week na mijn eisprong helder rood bloedverlies bij toiletbezoek. De rest van de week moddert dit bloedverlies wat aan. Meestal is het wat bruinverlies bij afvegen. Weer een week later, dus wel keurig 2 weken na eisprong zet dit bloedverlies door in mijn ongesteldheid. Ook staan me borsten de dagen ervoor op knappen en zijn enorm gevoelig. Dit ken ik alleen van mijn zwangerschappen, maar ik ben nu echt niet zwanger.
    Ik heb dit tussentijds bloedverlies dus alleen vanaf een week na mijn eisprong. Heb 4 weken terug ectropion laten verwijderen, maar heb niet het idee dat het bloedverlies met ectropion te maken heeft maar met periode in de cyclus..
    Iemand ervaring hiermee?
     
  2. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Niemand?
     
  3. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Is het pas begonnen na het verwijderen van de ectropion? Of is het begonnen na je ms?
    Blijft lastig meid, maar denk dat het zowel een hormonale oorzaak kan hebben als door de ingreep. Heb je dit reeds met je arts besproken?
     
  4. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Het is begonnen na de miskraam. Heb ectropion laten verwijderen om uit te sluiten dat het daarvan komt. Maar het bloedverlies is telkens steeds week na mijn ei. Heb dit aangegeven bij de gynaecoloog en dat ik het gevoel heb dat mn hormonen op de hobbel zijn sinds miskraam (ook omdat ik opeens zulke zere borsten heb) hij vroeg een beetje minachtend wat voor werk ik deed.. kwam er eigenlijk op neer dat ik er dus geen verstand van heb.
    Ik vind het gewoon zo lastig dat ik mn lichaam niet meer ken.. wist altijd precies wanneer mn ei was, ik voelde ook bij alle 3 de zwangerschappen op 10 dpo al dat ik zwanger was en vervolgens bevestigde de test dat. Was ik niet zwanger dan voelde ik dat dus ook.. nu ken ik mn lichaam niet meer....
     
  5. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ik vrees en denk toch ook echt dat het iets hormonaal is. Zou je eens geen bloedtest kunnen vragen om je waardes te controleren? begrijp dat het lastig is zeker als al die narigheid is gestart na nog iets veel naarder :(
    Ik vrees dat het voor iedereen hier een beetje gissen blijft wat het zou kunnen zijn. Maar het is jou lijf dus sta op je strepen en laat je niet de deur wijzen, kom voor jezelf op. Desnoods en Misschien zelfs liefst even langst een andere gyn passeren met je verhaal? Veel succes meid, hoop natuurlijk dat je snel weer zwanger bent ❤️
     
  6. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ja ben er ook bang voor :( moest van de gynaecoloog 3 maanden afwachten.. ga het in elk geval nog 1 cyclus afwachten..
    Had gehoopt dat iemand hier het zou herkennen en dan met het positieve verhaal kwam dat het toch vanzelf goedkomt ;)
     
  7. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    ❤️❤️veel succes meid hopelijk komt het inderdaad snel vanzelf weer in orde. Dat kan natuurlijk ook en laten we daar ook gewoon op hopen ;)
     
  8. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Jij ook succes en hopelijk snel een positieve test in handen!
     
    noukie 1992 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina