Ik vroeg mij af welke cyclusdag ongeveer de punctie plaatsvindt en welke dag er meestal een terugplaatsing plaats vind ongeveer?
Cyclusdag 11 punctie. 3 dagen later terugplaatsing. Dit verschilt wel per persoon ligt eraan hoe snel je eitjes groeien. Ik had op dag10 al gekunnen maar kwam in zkh slechter uit daarom 1 dag verder geschoven.
Cd15 punctie, cd18 tp. (alle drie de icsi's hetzelfde geloof ik) Maar dat ligt er maar net aan hoe dat de follikels zich ontwikkelen door de stimulatie. Je kunt er geen peil op trekken.
Ik zit nu op dag 15, met slechte groei van de follikels, Waarschijnlijk punctie rondom dag 20 (hoop ik). Nu zit ik aan een hogere dosis en dinsdag weer een echo.
De punctie was op cyclusdag 14 en op cyclusdag 17 de tp. Reageerde wat traag op de stimulatie. Mijn eigen cyclus is rond de 26-27 dagen.
ivf-1: punctie dag 11, tp dag 14 (menopur, orgalutran, pregnyyl) icsi-2: punctie dag 15, tp dag 17 (decapeptyl, menopur, pregnyl) icsi-3unctie op dag 15 en tp op dag 18. (decapeptyl, gonal-f, pregnyl) Het verschilt van persoon tot persoon en hangt ook af welke medicatie je gebruikt en hoe de groei van de follikels is.
Hoi, punctie uiteindelijk na 24 dagen en tp hopelijk op 27ste dag. Op de 13e dag is de dosering verhoogd (ivm te weinig groei). In totaal 26 dagen triptofem gespoten en 17 dagen fostimon. Ik ben een duur klantje voor de verzekering