Hallo iedereen, Ik ben momenteel bezig met iui5. Nu heb ik op 17 mei de 5e iui gehad en is vandaag eigenlijk mijn NOD. Normaal wordt ik rond dag 10 of 11 al ongesteld na iui. Ik heb nu heel af en toe last van krampen terwijl ik normaal heel veel last heb voor ik ongesteld wordt. Verder heb ik nergens last van. Ik heb gister een test van de action gedaan, maar die was negatief. Verder heb ik sinds gister alleen bij het afvegen wat bruine afscheiding ofzo.. is er iemand die dit herkent en toch zwanger was? Ik maak mezelf een beetje gek en wil graag testen met een duurdere test maar durf gewoon niet zo goed, bang voor telleurstelling.
Wat lastig zeg. Moet zeggen dat het niet heel hoopvol is dat je gisteren nog niets zag op de test. Maar wel; hoeveel dagen na iui zit je nu dan precies? Denk op zich dat het niet uit zou moeten maken of je een goedkope of dure test doet als je op nod zit nu. Kan me enigszins voorstellen hoe je, je voelt. Ben zelf na 3e iui zwanger geraakt. Het beste is denk ik toch nog even afwachten en je zult vast ook in ziekenhuis nog een test oid hebben? Je LF is wel wat aan korte kant. Heb je dat al besproken en wat vinden ze daar van? Ik heb zelf het gevoel dat de ene vrouw aan een LF van 10/11 'genoeg heeft' en de andere vrouw echt 14 dagen nodig heeft. Ook denk ik dat die LF nogal eens een paar dagen kan verschillen over de tijd en dat het daarom bij sommige vrouwen langer duurt (er kunnen natuurlijk ook veel andere oorzaken zijn). Allemaal puur op basis van gevoel en eigen situatie. Maar ik weet ook dat zoveel van het lichaam rondom deze processen nog onbekend is. Er is nog zoveel onderzoek te doen. Misschien kun je eens bespreken of je ondersteuning kunt krijgen om je LF te verlengen? Hoop met je mee dat het toch deze ronde raak is. Sterkte!
Ik ben vandaag ongesteld geworden zonder enkele kramp. Terwijl ik normaal gesproken veel last heb van krampen en twee ibuprofen moet innemen om de pijn enigszins te stillen. Ik was ook nog eens drie dagen overtijd, door de Clomid.