Hallo mensen 2 maatr heb ik 5000 eh pregney gespoten hier van ben ik ongesteld geworden nu een maand later heb ik de zelfde pijn als toen bij het pregney spuiten ben heel broerd en hou geen eten of drinken binnen dit is dag 2 van het broedigheid en niks binnen houden nu heb ik een zwangerschaps test gedaan maar die zei niet zwanger ik word niet uit me zelf ongesteld wat kan het zijn?
Heb je deze maand wel een hormoonbehandeling gehad? Ik snap je verhaal niet helemaal. Heb je deze maand geen pregnyl gespoten?
Ik snap het ook niet helemaal , je verteld dat je 2 maart ongi bent geworden na de pregnyl. En een maand later pijn hebt + dat je niet ongi uit je zelf word. Als je ongi bent geweest lijkt me raar dat je nu zwanger zou zijn. Spuit je idd pregnyl nu nog ? En loop je in het ziekenhuis?
pregnyl gebruik je om een eisprong te krijgen Als je 1 maand geleden pregnyl heb gespoten, kan je toen beroerd zijn geweest van je eisprong Als je nu dezelfde klachten heb, maat zonder het gebruik van pregnyl kan het zijn dat je nu dus je eisprong heb. Qua tijd kan dit ook kloppen, je zit nu ook een maand later
Hoi oke ik probbeer het beter uit te leggen 2 maart was mijn eitje groot genoeg om te laten springen toen heb ik pregnyl gespoten 5000 eh toen ben ik 12 maart licht ongesteld geweest. nu een maand na het pregnyl spuiten heb ik de zelfde pijn als toen ik pregnyl gespoten kreeg erge pijn in de onderbuik heel erg misselijk overgeven en hoofd pijn. omdat ik pcosyndoorm heb word ik niet uit mijn zelf ongesteld dus dat kan het na mijn mening niet zijn nu is het 4 dagen geleden dat zo misselijke en de pijn had nu gaat het beter alleen nog hoofdpijn de zwangerschap test zij 3 dagen geleden dat ik niet zwanger was. en neej loop niet meer bij het ziekenhuis voor een nieuwe kuur ik moet woensdag weer voor gesprek om verder te kijken dus ook na 2 maart heb ik geen hormonen meer toegedient gekregen.
Zoals je het omschrijft denk ik echt dat je een eisprong heb gehad aangezien je nu dezelfde klachten heb als toen je eitje sprong met pregnyl