Klussen op bepaalde dagen om voorkeur geslacht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melia, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    He dames,
    Ik heb mijn ongi bijna achter de rug en ben nu weer aan het uitkijken naar wanneer ik weer kan beginnen met klussen voor de volgende ronde.
    Omdat ik al 2 prachtige meiden heb, hoop ik toch wel dat dit keer een jongetje zou worden. Ik weet dat ik zo wie zo blij mag zijn dat ik überhaupt zwanger mag zijn, maar sterk heb ik toch wel die wens. Natuurlijk als het weer een meid zou worden dan ben ik er net zo gelukkig mee, begrijp me niet verkeerd ik ga zeker voor een derde kind ongeacht het geslacht maar zou wel erg blij worden als het een jongen zou zijn, meer om te ervaren het is om een zoon te hebben, daarom wil ik graag weten of er op bepaalde dagen klussen meer kans is op een jongen of standjes??? Ik heb ook gelezen over een dieet etc. Ben benieuwd naar ervaringen van jullie meiden. Groeten, Melia

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik heb er geen verstand van hoe je her precies moet doen voor welk geslacht. Heb zelf ook nog geen kindjes maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dat je nu graag een zoontje zou willen. Heel veel succes ermee.

3. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring, maar wel eens gehoord dat vrouwtjes cellen het langer volhouden / langer leven en mannetjes sterker zijn. Als in: als je ze wat langer voor je eisprong op pad stuurt (zeg dag of 2), zou de kans op een meisje groter zijn omdat deze langer leven en het langer volhouden in de baarmoeder. Als je ze op het moment van je ei op pad stuurt, zijn de mannetjes als eerst bij het ei en sterker, dus bevruchten ze eerder.

Maar of het een broodje aap verhaal is? :D

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ze zeggen als je echt vlak voor je eisprong klust de jongens snellere zwemmers zijn, dus eerder bij het ei..

Daarentegen blijven (als je paar dagen voor je eisprong klust) de meiden langer in leven dan de jongens, en dan is de kans op een meid groter..

Dus hoe dichter op je eisprong klussen, hoe groter de kans op een jongen.. maar dan nog mag je je daar niet aan vastpinnen hoor! :)

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Hahaha 2 great minds.... :cool:

6. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dat zou betekenen dat we een tweede jongen erbij krijgen ben benieuwd:D

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Leuk! Wanneer is de echo? ben ook benieuwd :p

8. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dat duurt nog wel ff denk ik. Maar ik laat zeker weten wat het word:D

9. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik heb het ook al vaker gehoord en het klinkt ook vrij logisch:)

Overal om me heen worden meisjes geboren dus ik zou echt opvallen als het bij ons een jongen zou worden. (ik moet uiteraard eerst nog zwanger raken;))

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja of ergens dezelfde fabel opgevangen ;):D

11. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Wij hadden de dag van de positieve ovutest en de dag erna gesext, het werd toch echt een meisje :)

12. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    sterke meid zeker? ;)

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    En dan hoor je ook weleens dat het met het standje te maken heeft maar of dat klopt ik heb geen flauw idee.

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dat moet je dan nog ff uitleggen, daar wil ik het mijne van weten :p:D

15. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nou, het leek mij geinig om er mee te experimenteren
    Het zou wel leuk zijn als het zou kloppen,maar echter ga ik voor een gezond kindje natuurlijk. Volgens de Chineze kalender zou ik een meid krijgen als ik in augustus bevrucht zou raken dus ben benieuwd....

16. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0

Wat ik me nog kan herinneren zijn mijn zoon en dochter op hetzelfde standje gemaakt hahaha:D

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahaha ow oke, die theorie klopt dus misschien niet.. zo van missionaris is een jongen en doggy een meid hahahaha

18. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik kan met zekerheid zeggen dat die theorie bij mij niet op gaat hahaha.
    Ben wel echt heeeeel benieuw of dit nou een jongen word. Ik had laat mijn ei en dat heb ik nooit. Dus wij dachten wel dat het veilig was om het "gezellig" te maken. Gelijk daarna voelde ik me ei. Dag 16 ei en dag 26 positieve test. Volgens mijn zoontje heb ik 2 baby's in mijn buik:$

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Een jongen en een meisje ;) het zaad en het ei snapte het ff allemaal niet :p:D

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    haha dit vond ik zo snel ff op internet over standjes;)

Het klinkt wellicht ietwat onaannemelijk, maar zelfs standjes zouden het geslacht van je kindje kunnen beïnvloeden. Zo zou het alom bekende missionarisstandje de kans op een meisje vergroten. ‘Op zijn hondjes’ zou jongetjes-garantie bieden. Daarnaast zou teder liefdesspel voor een meisje zorgen en ruige bed-capriolen voor een jongetje.

Deel Deze Pagina