Geen zin meer in vrijen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by chibiRoron, Jun 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Ik heb deze probleem:( sinds wij in de mmm zitten. Heeft iemand anders dit ook? Ik voel me ook heel schuldig tegen mijn vriend.......

2. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Volgens mij is dit een heel erg bekend mmm probleem, helaas. Ik heb zelf alles bij elkaar ruim 5 jaar in de mmm gezeten en over de jaren werd de zin inderdaad steeds minder. Met al dat gedoe aan je lijf en die hormonen de hele tijd kan het gewoon lastig zijn om er echt zin in te maken/hebben. Gelukkig trok dit wel weer in beetje bij in de (korte) periode dat we niet in de mmm zaten en ik heb wel goede hoop dat dit ooit dus weer helemaal goed komt.

Volgens mij moet je het gewoon eerlijk aankaarten en er open over zijn. En misschien kun je af en toe wat meer moeite doen (op een moment in je cyclus dat je je redelijk goed voelt) met een leuk avondje uit etc. om toch nog zin te krijgen? Sterkte!

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Hier ook hoor.. Weet ook niet goed wat t is, de druk, de mmm,..
    De spontaniteit gaat er snel af als je in de mmm komt.
    Zoals het voorheen was is het sinds de mmm niet meer..
    Voel me ook vaak schuldig tov mijn vriend.

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #4 Marnat, Jun 21, 2014
    Last edited: Jun 21, 2014
    Ik Herken het ook wel de zin was er mis wel , maar het idd dat je moet voelde niet goed.
    Vandaar het ook vaak niet lekker was.
    Nu we al weer een tijd er uit zijn , hebben we nog wel dat het niet fijn is of geen zin hebben.
    Met de gedachten ach waarom doen we het heeft toch geen nut.
    Maar er zijn ook tijden dan merken we dat we mekaar erg missen .
    We zeggen wel vaker hou van je en knuffelen en houden mekaar wel vaker eens zo maar vast.

Heb ook wel gevoel dat het bij ons te maken heeft met ouder worden , omdat we vaker elkaar zo maar vast houden.

5. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Ja, heel herkenbaar helaas!

6. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    Inderdaad ook hier erg herkenbaar helaas:(

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Heel herkenbaar! Deed het het liefst alleen als het moest/kon vanwege de cyclus en kansen maar verder deed het me alleen denken aan het feit dat het niet lukte.

Toch af en toe gedaan want het gevoel van intimiteit is wel fijn zo samen.

8. chibiRoron

Dank jullie wel allemaal. We hebben nu pauze en hoop dan de zin weer wat terug te kunnen krijgen. Ik heb altijd gezegd geen moeite te hebben met de mmm maar blijkbaar toch wel:( vooral dat het telkens niet lukt en ben bang dat het nooit gaat lukken dus kortom zit te stressen

9. Niandra

Niandra Actief lid

Sep 19, 2013
    311
    1
    16
    Ja heel herkenbaar helaas :(
    Inmiddels zit ik niet meer in de MM omdat ik zwanger ben, maar ik merk dat m'n 'sexdrive' echt een klap heeft gekregen want ik heb nog steeds geen zin. Hoop dat het nog terugkomt.
    Voel me ook schuldig tegenover mijn man, want bij hem is de zin nooit minder geworden. Maar ik wil het niet meer tegen m'n zin in doen.

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Heel herkenbaar helaas.

11. chibiRoron

Ach mijn vriend wil ook geen sex omdat ik dik ben. De relatie staat op springen, heel vervelend dus want ik ben al 39 en heb geen kinderen en hij ook niet trouwens

12. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    chibiRoron: Klinkt niet echt goed meis knuf.
    Hoe zwaar ben je ? en mis dat je er wat aan kunt doen?
    Eten aan passen sporten samen met manlief op dieet .
    Leuke dingen gaan doen om je relatie wat spannender te maken , zo dat het vrijen beter word en leuker .

Share This Page