Follikelmetingen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama3e, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb beloofd te laten weten over het resultaat... Ik zit vandaag op 12 dpo en heb nu bruin verlies, dus ik ga er vanuit dat het muslukt is... Wel op 8 dpo een mooie dip op mijn temperatuurkaartje en gister en vandaag een superlicht lijntje op kv 2v5 test, dus ik had een zwakke hoop dat het misschien, heel misschien is gelukt... Maar het lijntje was zo licht dat ik hem niet eens goed op mijn telefoon kon krijgen, echt een megatuurlijn... En nu met bruin verlies denk ik dat het weer mis is. Mijn gevoel zegt dat het waarschijnlijk wel heeft ingenesteld, maar dat het meteen daarna weer mis is gegaan...
    Dus enorm teleurgesteld en heel verdrietig... Het mocht weer niet zo zijn...
    FBdB, ik hoop dat je vandaag een prachtig echo hebt met een kloppend hartje! Ik denk dat ik de komende dagen we afzijdig zal houden van het forum, want ik trek het even niet meer... Maar ik wou je bij deze nog veel succes wensen.
    Liefs.

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hey meis, wat kloten voor je!!! Bah, wat een rot nieuws weer!! Neem je tijd om dit weer te verwerken... Sterkte lieverd!!

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wij hebben vandaag het hartje zien kloppen. De kleine is nu 11.6 mm en 7-2 weken. Het was echt onzettend bijzonder!

We zijn al bij onze ouders geweest om het te vertellen. Iedereen vraagt er steeds naar omdat iedereen er van op de hoogte is dat we in de MMM zitten. Dus we hebben besloten het toch maar te vertellen, hoe pril het ook is.

Maar wat was het bijzonder vanmiddag zeg! Heb behoorlijk zitten huilen tijdens de echo!:D

17-8 mogen we voor de 2e keer naar ons wondertje kijken.

Ow ja, chromosoomonderzoek terug gekregen, allebei perfect in orde!

De Utro blijven gebruiken tot 13 weken en dan afbouwen en dan moet het helemaal goed komen!:D

Liefs!

4. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Hallo dames, hoe is het hier?

Ik op wachtbankje... Spannend! Voel van alles... Heb me voorgenomen pas uiterlijk maandag
    te testen!

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi Themar!

Lang geleden dat we iets van elkaar gehoord hebben! Het is zo rustig hier op het forum... Ik denk ook door de vakantie.

Hier gaat alles goed. Inmiddels al weer 8-4 weken zwanger. Donderdag weer een echo gehad en alles zag er goed uit. Volgende week vrijdag nog een echo in het ZH en als dan alles goed is, dan mag ik naar de VK.

Laat je maandag even weten hoe je test is gegaan?? Spannend hoor!!:)

6. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik was idd op vakantie, maar ben weer helemaal terug ,en heb dus van alles gemist.

Kishka en Babke welkom op deze forum !!!!(gezellig).
    Mime, Themar,Fbdb en Guusje, hoe is het verder met jullie ?

Fbdb, ik zie dat het helemaal toppie met jou gaat zeg !!
    Je bent alweer 8.5 week zwanger !!!:D
    Wat fijn om te horen dat deze zwangerschap zo lekker gaat zeg...

Ik heb deze maand gewoon weer de clomid 150 geslikt toen ik op vakantie ben geweest.
    3 dagen voordat ik op vakantie ben gegaan heb ik nog een fm gehad maar alles was helaas nog steeds klein, maar ja ik zat pas op cd 10 en bij mij begint er pas iets te zien als ik ongeveer op dag 14 ben en op cd 24/25 mijn eisprong pas heb.
    Ik heb nu maar het gemiddelde genomen wanneer ik ongeveer mijn pregnyl spuit moest zetten op vakantie. Nu zit ik op cd 32 en dus 5/6 dagen voor mijn NOD !
    Maar ja het blijft natuurlijk wel een gok of ik wel een eisprong heb gehad, want vorige maand had ik ook niks gedaan op die clomid 150...Maandag mag ik wel bloed prikken op progesteron, of ik wel een ei heb gehad en mijn hcg voor de zekerheid.
    maar kunnen ze dan al 5 dagen voor mijn nod zien of ik genoeg HCG aanmaak dan ??:(.
    Dus meiden het wordt toch een beetje spannend al denk ik dat deze maand ook niks is geworden.
    Al heb ik wel rare buikpijntjes en trekkingen in mijn liezen, maar ja...dat hebben we allemaal wel eens eerder gehad en weet ik gewoon hoe vaak je lichaam je voor de gek houd.:(

Is de bloedtest negatief, dan begin ik weer met provera en begin ik voor de eerste keer met hormonen spuiten puregon.
    Hier heb ik goede hoop voor, want hiermee spuit je totdat er gewoon een eitje ziet groeien, en bij mij dus nu het probleem is.

Meiden nog een fijn weekend xxx

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeetje Mama3e, wat spannend zeg!! Ik ben reuze benieuwd of het toch gelukt is deze maand! Dat zou super zijn!!

Ik blijf je volgen hoor!

8. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Hier weer over en uit :(
    Deze ronde zat echt alles mee. Eitje rechts (linker eileider is weg door bbz), goed opgebouwd bms, hoog progesteron (83), 1 dag overtijd en dan boem: ongesteld.

Op naar ronde 3 na bbz. We zijn inmiddels alweer langer (bijna weer een jaar) aan het proberen zwanger te worden dan bij onze dochter. Zó frustrerend.

Man en ik gaan vandaag bellen voor een afspraak bij de acupuncturist. Ben benieuwd of dat kan helpen.

Tranen vloeien volop, ik kruip in m'n holletje dames.

Fbdb, geniet! Het is zo bijzonder :)

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoe kan dat nu zeg?? Je had een super hoog progesteron gehalte! Die van mij was bij mijn zwangerschap 9.5!! Veel te laag hoor, daarom ging het ook mis. Maar zo'n hoog gehalte is volgens mij perfect voor een innestelling!
    Had je toevallig ook getest?

Ik hoor goede verhalen over de accupunturist! Wie weet helpt het je. Ik ken mensen bij wie het 3x geholpen heeft. En dan niet op lange termijn, maar eigenlijk vrijwel direct. Ik hoop het voor je meid!!

Kruip lekker in je holletje en laat je lekker verwennen. Bah! Ik wou dat het allemaal anders was...

Sterkte meid!

Liefs!

10. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Hallo meiden,

Fbdb, wat fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat.
    7.5 week alweer ? Jeetje wat gaat dat snel zeg !

Themar, ik baal met je mee hoor :).

Hoe gaat het met de andere meiden?

All, Helaas is het ook deze maand niks geworden. Kv test 2 v 5 euro kleurde wel op heel licht, maar mijn bloedwaardes waren laag. 0.6 hcg en 0.4 progesteron. Ook de ass vond het toch raar dat ik na 11 dagen pregnyl een postieve test in mijn handen had :(.
    Wellicht is het toch nog een spoortje pregnyl geweest.....
    Ik zit dus weer aan de provera en morgen moet ik mijn laatste pilletje innemen en dan hoop ik as disnsdag weer ongi te worden zodat ik nu echt met het spuiten kan beginnen. Ik kan haast niet wachten tot het zo ver is, want ik heb hier goede hoop voor:).

Allemaal een hele fijne avond

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai meiden,

Hier alles nog hetzelfde, helaas! Heb net mijn ronde 4 clomid weer op en vanavond alweer pregnyl zetten. Ik had op dag 9 een fm en toen was er al een ei van 18mm! BSV was wel minder dik dan voorheen; 4.1
    Dus hier weer flink aan de klus natuurlijk, hopelijk deze ronde meer geluk!

Themar, mamav3e en Kiskha; wat balen weer meiden! Niet goed nieuws dus..:xniet leuk! Hopelijk mogen we allemaal snel zwanger worden! (en blijven)

fbdb; wat fijn dat alles goed is met de kleine spruit! Lekker genieten nu!

12. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Hallo Guusje,
    4e ronde clomid alweer, maar gelukig slaat de clomid wel goed bij jou aan. Hoeveel pilletjes slik jij ?
    Bij mij doet de clomid dus niks meer, van de 8 mnd dat ik bezig ben heb ik maar 4 x een eisprong gehad.
    Maar wat heerlijk dat jij al op cd 9 een mooie ei heb van 18mm, en nu weer je pregnyl heb kunnen zetten.
    Dat is voor mij een droom, aangezien ik altijd pas een eisprong heb rond cd 21/22/23. Nu met het spuiten volgende week hoop ik dat ik ook eens een snellere eisprong mag hebben.

Ik ga voor je duimen dat het deze mnd raak voor je mag zijn.
    Succes !!!

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi meiden,

Ik heb dan geen FM meer, maar wel een echo van de kleine gehad vandaag. Wil toch ff vertellen dat het super gaat en de kleine al 3cm is!!:D
    Het was geweldig! Hij/ zij zwaaide zelfs al ff!

Ik wil jullie heel veel succes wensen met het zwanger worden en ik hoop zo voor jullie dat het allemaal snel mag lukken!!

Succes lieverds!

Liefs Fem

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    mamav3e; ik slik vanaf dag 5 t/m 9 1 tablet 50mg per dag, op dag 10 dan een echo!

Als het goed is vandaag mijn eisprong, dus flink aan de klus hier! Wel vermoeiend hoor, met die warmte!! ;)

Fem, fijn dat alles goed is! Lekker genieten nu en bedankt voor de bemoedigende woorden!!

15. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Guusje, hoe is het met jou ?
    Is het nog gelukt met die warmte ? hahaha:p
    Wanneer mag je testen ?
    Ik ga duimen !!!!!!

Fbdb, meid wat heerlijk al 3 cm !!!:).
    Toch nog erg leuk dat je zo af en toe even iets van je laat horen hoe het met jullie gaat. En dan toch nog zo met ons meeleeft ;).

Maandag 1e fm voor mij, gaat erg spannend worden aangezien ik nu dus voor de eerste keer Puregon ben gaan spuiten. Ik hoop zo dat er een eitje al aan het groeien is.....maar ja ik zit dan pas op cd 7 als ze gaan kijken. Dit doen ze altijd als iemand voor de eerste keer puregon moet spuiten, dus als er niks te zien is klopt dat ook wel een beetje. Maar ik ga toch duimen hihi

16. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeetje mama3e,dat wordt inderdaad spannend zeg!Ik hoop van harte dat er een heel mooi eitje gegroeid is!

17. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Hallo meiden,

Helaas was er nog niet zo heel veel te zien bij op cd 11.
    het eitje was aan mijn linkerkant 8.5 mm, Bmsv was gelukkig wel al 6mm.
    Ik ben nog niet echt blij, aangezien ik nog nooit een eitje uit mijn linkereierstok heb gehad, en als hij iets doet dan blijft hij steken op 10mm, ik ben al 8 mnd bezig in mmm :(
    Dinsdag moet ik terug komen cd 15, en hoop dat toch echt betere groei te zien pffff:).

Duimen jullie met me mee....
    Fijne zondag !

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik duim voor je!!

19. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    wat is het rustig hier zeg hahaha.

Ik zit vandaag op cd 21.
    Afgelopen vrijdag 4e fm gehad en nog steeds geen ei....:x.
    Vandaag bloedonderzoek gehad en ook helaas geen follikelgroei te zien.
    Morgen cd 22 moet ik terug komen voor mijn 5e fm pfff, ik hou er rekening mee dat ze weer dus niks zien, maar ik blij f toch een beetje hoop hebben :).
    Ik ben erg benieuwd of ze me weer ophogen dan van 75ie naar 100ie ofzo...

FBdb, hoe is het nu met jou en je beebje ?

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat balen voor je zeg! En dat wachten, zo slopend kan dat zijn!! Sterkte meid!!

Hier gaat het heel goed. Woensdag de combinatietest, dat vind ik echt super spannend. Ik hoop dat het allemaal goed is...

Morgen al weer 13 weken, dus het ziet er deze keer allemaal super uit!:D

Laat je even weten hoe je FM was? Ik ben benieuwd, ik hoop echt voor je dat er toch iets begint te groeien. En anders inderdaad eventueel de dosering omhoog??

Deel Deze Pagina