Ik lig hier klaarwakker te zijn, half uur geleden hield ik 't niet meer... 1dag overtijd en..... Een (licht) 2e streepje! Zou 't ons na deze donkere periode na de bbz in april weer gegund zijn?! Straks maar eens het zh bellen.... Spannend aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah )))))
Hai meiden, Is ff een poosje geleden dat ik wat gepost hebt..sorry! Vorige maand helaas weer niet zwanger, gister al opnieuw pregnyl gezet, maandag een follikelmeting op dag 10 gehad en er waren 2 eitjes van 18x19. Dus nu weer flink aan de klus! Deze keer maar weer eens om de dag proberen, arts zegt dat dit beter is, dan blijven de guppies op hun best! Zou het deze maand raak mogen zijn? I hope so! Themar; wat lees ik? Zwanger? GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!! Geniet ervan! Liefs Guusje
Wow Themar!! Gefeliciteerd meid!! Geweldig zeg!!!! Ow heerlijk voor jullie!! Wij hebben vanochtend de nekplooimeting gehad. Deze was 1.6mm, hartstikke mooi dus! Volgende week komt bij de VK de uitslag binnen van het bloedonderzoek. Geniet er van Themar!
Themar, Alvast gefeliciteerd meid !! Geniet er maar lekker van. Hier afgelopen dinsdag 5e fm gehad. Bmsv was nog steeds 6mm, maar er begint misschien toch een eitje te groeien aan mijn linkerkant. Ei is nu 11.5 mm, nog niet zo groot maar het begin is er hoop ik Ik blijf nog een beetje voorzichtig aangezien ik nog nooit een ei heb gehad aan mijn linkerkant.... Vrijdag op cd 25 wordt het een beetje spannend voor ons. We hopen dat hij dan uitgegroeid is tot ongeveer 17.5 mm. FbDB, 13 weken alweer ???? Jeetje wat gaat de tijd snel zeg... Heerlijk voor jullie dat de nekplooimeting ook goed was, nu nog het bloedonderzoek.. Waarop moest je eigenlijk testen? Guusje, op dag 10 al 2 follikels van 18 en 19 ? Wauw meid, daar kan ik alleen maar van dromen Aan de bak jij !!!!!(hahaha)
Hallo meiden, helaas ben ik niet zo vaak meer op deze topic, inmiddels ben ik begonnen met spuiten van puregon en heb 1.5 week geleden een eisprong gehad. Yes !! eindelijk naar 2 mnd niks Vandaag kreeg ik de uitslag van het progesteron waarde en deze was 47.3 !! Helemaal toppie dus.... Hoe is het nu met jullie ? themar, hoe is het bij jou ? Fbdb, wat fijn om te horen dat het allemaal lekker gaat met jou en je kindje. Hoever ben je nu ?
Wat goed te lezen dat je een eisprong hebt!Ik hoop voor je dat er iets moois uit voort komt!!😀 Hier gaat het ook goed,morgen alweer 16 weken! Ook ik ben niet zo vaak meer op zp te vinden...Gewoon geen tijd meer door drukte op het werk enz... Ik ben benieuwd hoe het deze ronde afloopt!!!Hoor het graag van je!! Succes met wachten... Het is altijd zo slopend...
Helaas weer ongi geworden wrrrr:x Op naar ronde 2 met puregon Helaas ben ik niet zo heel veel meer te vinden op deze topic, ik schrijf heel veel mee op een ander topic, dus als je wilt kan je me daar zo af en toe volgen. Daar zitten ook meiden die net begonnen zijn puregon en dat is wel zo fijn als je ervaringen kan delen. Heel veel succes met je kindje en wens jullie een prachtige tijd. Liefs Mama3e