Even snel een berichtje van mij. Zal de rest later bijlezen. Mijn ei is nog niet gesprongen!! Mijn temp is niet gestegen en ik moet morgen pas weer voor een meting... Ik denk dat mijn ei nu onderhand 25-26mm is. Is dat erg denken jullie?
Dag dames! In mijn foto album met naam IUI traject of zoiets staan foto's met overicht van al mijn fm metingen tijdens de 4IUIs. Hier is te zien dar het elke keer varieerd, dus zelfs met meds is er geen pijl op te trekken. Maar daar kan je dus even kijken! Ik heb 2 jr geleden zon dieet gedaan omdat ik wilde afvallen, wist toen niet dat dat zou helpen. Ben toen niet zwanger geworden. Nu dus wel zwanger, net voor de IVF. Ik hoop dat 2012 jullie ook een posi test brengt!
Goedemorgen dames, Vanochtend weer een FM gehad. Mijn ei is waarschijnlijk woensdagavond gesprongen. Nu dus weer afwachten, spannend!!! Hoe gaat het met jullie? Liefs!
Hallo meiden, Weegschaal, graag gedaan hoor ! Het is al leuk als vrouwen reageren dus we zijn heel blij met je hihi. FBdB, hahaha, zat je er er dus nog laast ? Ook ik heb dat gehad in mijn vorige cyclus. Hij was pas gaan springen met 25mm !! Gelukkig lees ik dat je woensdag je ei heb gehad... Dan gaan we nu gelijk op ongeveer. gezellig toch ? hihi . Mijn spuit is goed gegaan hoor, alleen daarna werdt ik vresenlijk misselijk en voelde me niet echt goed ! Ik heb toen even de poli gebelt en ze vertelde me dat dat idd wel vaker voorkomt. Ik spuit immers een flinke boest zwangerschaps hormoon naar binnen. Dus dat is best heel raar hoor...zo vals zwanger zijn. Maar zo kan ik alvast wennen aan de kwaaltjes . Hoe voel jij je nu deze dagen ? Themar, welkom bij ons gezellige clubje ! Klopt het dat je vandaag mag testen? Laat je het ons nog weten.... Liefs mama3e
Hallo dames, Spannend voor jullie, nu in de wachtstand. Ik dacht trouwens altijd dat ei rond de 21mm springt... 25mm of 26mm is huge zeg Hier wordt het al spannend. Wil wachten met testen. Heb sinds vanmorgen onwijs last van m'n darmen, kan een teken zijn dat menstruatie eraan komt. Aan de andere kant ben ik intens moe, maar ook dat kan komen doordat m'n dochter de hele week rond 06.00u wakker is... We zullen zien, ik houd jullie op de hoogte!
Ik vind het nu allemaal wel weer spannend worden hoor! Mijn ei was mega, dus hebben de zaadjes hopelijk sneller de weg er naar toe gevonden! De sex woensdagavond was heel speciaal... Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Het is de laatste paar dagen vooral een moetje geweest. Woensdag hebben we echt de tijd genomen voor elkaar en was er vooral veel liefde en intensiteit. Ik moest zelfs huilen na de sex... We zeiden al tegen elkaar, mochten we zwanger zijn, dan is het een echte liefdesbaby! Vanochtend bleek dus dat mijn ei woensdagavond gesprongen is. Ik vond het wel een bijzonder iets! Laatst heb ik gedroomd dat ik deze ronde een gouden ei had en dat de gyn tijdens de echo tegen me zei: deze keer is het echt raak, dat kan niet missen met zo'n gouden ei! Ik hoop het!! @Mama3e; we lopen inderdaad gelijk op! Gezellig!! Spannend joh, samen testen! Laten we hopen dat dit een vruchtbaar topic is!
FBdB, Oh meid wat spannend !!! Ik hoop echt voor jullie dat het dan die woensdag raak is geweest, mooier kan je niet hebben als ik het zo lees... Ook wij hebben deze ronde veel leuker,intenser gevreeen. Idd vorige maand was het ook heel erg een moetje, daar werden we allebij niet zo blij van en dat is nog zacht uitgedrukt . Toch was het toen wel raak maar helaas na 4 weken en 6 dagen een mk. Ik las dat jij ook een miskraam heb gehad FBdB ? hoeveel weken was jij toen ? en hoe ben je er verder mee omgegaan ? Voor ons is het nu wel erg spannend, want ik ben nog niet ongi geweest na mijn mk, heb alleen dus nu een langere cyclus.
Mijn cyclus was juist in eens regelmatig na mijn MK, terwijl het daarvoor super onregelmatig was. Raar he? Ik was 5+4. Echt een emotionele periode was het. We ontdekte op skivakantie (Kerst)dat ik zwanger was. Niet meer geskied, en ook geen apres-ski. We waren echt in de 7e hemel! Met oud en nieuw nog zo blij dat we zwanger waren en een week later is er ineens bloed.... Vreselijk! Ik ben een week thuis gebleven onder de noemer buikgriep en toen ik niet meer vloeide weer gaan werken. Nu inmiddels 4e ronde na de MK. We hopen dat het deze maand raak is. We hebben er alles aan gedaan! HSG onderzoek, FM en lekker geklust op de momenten dat het noodzakelijk was. Ik hoop echt dat we weer zwanger zijn! Hoe ben jij met de MK opgegaan? Heb je heftig gevloeid?
Mijn man was er vrij nuchter onder, hij had al snel zoiets van ..Het was niet goed, en dat zou je anders ook niet willen toch ?. Oke dat klopte wel, maar ik wilde toch heel graag op die rose wolk blijven. .Daar ben ik toen echt van afgedonderd zeg maar. Ik ben toen troost gaan zoeken op verschillende forums. Ik had ineens sterk de behoefte om dit te delen met andere vrouwen die dit ook hebben meegemaakt. Een week later heb ik mezelf herpakt en ben gelijk weer doorgegaan met nu dus deze cyclus. Hier voelde ik me het beste bij, niks kan je eigenlijk troosten dan een nieuwe zwangerschap. Maar goed....dat was voor mij het beste. Gelukkig is de misselijkheid van de pregnyl eindelijk vandaag weg. Gisteren was ik er echt nog ziek van. Ook heb ik toen toch even een test gedaan, om echt even te kijken of het die HCG nog in mijn urine zat... Je raad het al hij was dik postief, maar dat is echt door het hormoon. Toch was het wel erg raar als je een positieve test in handen heb.. (al weet je dat het vals is hihi). Nu hoop ik dat het hormoon snel weg of lichter wordt zodat ik snel mezelf kan testen. Ik lees overal dat het over 10 dagen uit je urine is,dus dat zou volgende week zaterdag zijn. Volgende week zaterdag gaan wij een weekje weg op vakantie, maar ik blijf meelezen hoor .
Nou dames, ik heb vanmorgen positief getest!! Helemaal fantastisch. Van de week nog een keer, voor de zekerheid... 16mei 1e echo. We zijn in de wolken! Rond 27-12 uitgerekend
Hoi dames, Ik wil graag in dit topic instappen als jullie het goed vinden! Ik zal mijn verhaal even in het kort uitleggen. We zijn inmiddels in ronde 12 voor ons eerste kindje. We lopen nu vanaf februari in het ziekenhuis. Alle eerste onderzoeken waren goed, ik heb een zeer regelmatige cyclus, en altijd nog een eisprong gehad. Maar ik blijk wel een erg dun baarmoederslijmvlies te hebben. Dat is misschien de reden waarom mijn arts denkt dat de innesteling geen kans kan hebben. Daarom ben ik vanaf deze cyclus menupur gaan spuiten. Omdat ik een vrij korte cyclus heb ben ik vandaag op CD7 al voor een FM naar het ziekenhuis geweest. Ik ben nu dus 4 dagen aan het spuiten. Mijn follikel was nu al 15! en mijn bmv 4,5. Het belangrijkste voor mij is dus dat het bmv gaat groeien, want mijn eitjes groeien altijd goed, 2 mm per dag dus de arts vermoed dat ik over 3 dagen al mijn eisprong zal hebben. Mijn bmv is nu dus 4,5 en dat is voor mij al een record omdat ik nog nooit boven de 3,5 ben gekomen. Zou de menopur dan zijn werk goed gaan doen?? Ik ben benieuwd. Hebben andere meiden hier ervaring dat het bmv in 3 dagen nog veel gaat groeien? Ik wens iedereen veel succes deze ronde, en ik ga jullie volgen. Fijn dat we er hier samen over kunnen kletsen!
Themar, wat geweldig nieuws zeg !!! Hoe gaat het nu met je? en hoe ver ben je nu dan ongeveer ? FBdB, hoe is het met jou meid? nog steeds niet ongi? Ik ga zo duimen voor ons? Hallo Mime, Welkom en gezellig dat je mee wil kletsen ! Bij mij is ook een aantal keer geweest dat mijn bmsv pas vlak voor de eisprong dikker werdt, ik heb geen ervaring met menopur, maar ik hoop dat er hier meiden komen die jou hier meer over kunnen vertellen. Ronde 12 alweer voor jou ? pfff, moet nou toch eens lukken toch? Allemaal, Ik zit vandaag op dag 7 na mijn ei, en soms zijn mijn borsten best een beetje gevoelig. Ook heb ik met vlagen een misselijk gevoel. Ik weet zeker dat ik al zondag / maandag mijn innesteling heb gevoeld. Nog 7 dagen te gaan ....pfff wat duurt dat lang zeg !!!
@Mama3e:Ik ben nog niet ongi. Zit nu op 8DPO. Hopelijk deze keer ook een lange LF zodat het allemaal goed in kan nestelen!! Morgen bloed prikken, dinsdag weer gyn. Maar maandag ga ik wel alvast testen. Dan is mijn man ook vrij en tegen onze principes in testen we dan een keer voor NOD. Wanneer test jij dan? @Mimi: bij mij maakt mijn BMslijm ook net voor de eisprong een flinke groeispurt. Volgens de gyn hoort dat zo. Ik had bijvoorbeeld op CD10 4.5mm en op CD15 9.5mm. Flinke groei toch! Ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken meid! Houd ons op de hoogte!
@ mama3e en FBdB: jullie zitten dus al op dat altijd lange wachtbankje Wat duren die dagen dan lang he?! Veel succes! @ FBdB: dat is inderdaad een flinke groeispurt van je bmv! Gister heb ik weer een FM gehad. Mijn eitje was al 21 (op CD9!!), dus heb gister de Pregnyl moeten zetten. Helaas was mijn bmv van 4,5 maar gegroeid naar 4,9. Denk je dat mijn bmv nog kan groeien naar aanleiding van de Pregnyl? En groeit je bmv eigenlijk door na de eisprong? Want die zal ik vandaag wel al hebben namelijk...
Hey dames, Ik heb even niets van me laten horen sorry! Maar vorige week vrijdag had ik dus een FM. Toen had ik 2 eitjes van 15 mm en 12,5 mm. BMS was 10 mm. Maandag moest ik terug en toen waren de eitjes 21 mm en 18 mm en BMS ook boven de 10 mm (weet niet meer precies, i.i.g. wel goed dik). Ik mocht die avond meteen de Pregnyl zetten. Goed ons best gedaan met klussen en nu wachten op het wachtbankje Ik denk dat ik woensdagochtend zo'n beetje de eisprong heb gehad. Al moet ik zeggen dat ik woensdag einde van de middag aardig wat steekjes heb gevoeld dus het kan best dat de eisprong wat later is geweest. Dat hoop ik niet want dan ben ik bang dat het zaad het misschien net niet heeft gered om het nog zolang te overleven.. Naja, allemaal speculaties natuurlijk, ik moet gewoon afwachten... NOD = 9 mei. Ben benieuwd! Hoe is het met jullie mama3e en FBdB?? Bevalt het wachtbankje? Moeilijk he, dat wachten, pfffffff.... @mime29: van harte welkom! Fijn dat je aan de menopur mocht om je BMS te laten groeien. Maar het heeft dus niet echt enorm geholpen? Je BMS is 4,9 mm lees ik en je eitje staat al op springen... Ik denk wel dat het vandaag en morgen nog even doorgroeit hoor, want de Pregnyl geeft indd zowel een groeispurt aan je eitjes alsook aan je BMS (aan alles eigenlijk, want het is pure dikke vette zwangerschapshormoon wat je binnen krijgt ) Hmmm, dus je weet het nooit meid! Gewoon even afwachten en vertrouwen hebben... Als het voorbestemd is dan zal dat eitje bevrucht raken en zal het zich innestelen ondanks dat het een wat minder dik bedje is! Meer kun je even niet doen op dit moment. Ik zou trouwens wel even navragen of Menopur wel het goede middel is voor jou. Misschien kunnen ze andere middelen uitproberen wat wellicht beter werkt. Maar hoop natuurlijk dat je het na deze cyclus niet nodig is
@weegschaaltje84: Dank je wel. Ik vind het fijn om er met andere meiden over te kunnen kletsen. Jij hebt het dus precies andersom: je eitje groeit minder hard, en de bmv is super! Mag ik niet wat van je lenen ? Spannende dagen inderdaad. Het enige wat we kunnen doen is afwachten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... Die dagen zijn killing!! haha. Ik hoop echt dat je gelijk hebt, en dat mijn bmv nog wat groeit deze 2 dagen door de Pregnyl. Ik moet zaterdag toch nog terug naar het ziekenhuis. Mijn fertiliteitsarts zag gister namelijk ook een klein vochtplekje in mijn baarmoeder. Daar wilde ze toch even door de gynaecoloog naar laten kijken. Dat gaat zaterdag dus gebeuren, en dan kan ik meteen zien of mijn bmv nog is gegroeid! Hope so...
Goedemorgen dames, Hier helaas weer slecht nieuws. Gisterochtend positief getest, maar ook weer hevig aan het bloeden. Weer mis dus! Ik ben ontzettend kwaad en verdrietig. Vanmiddag naar de gyn om te bespreken hoe nu verder. Ik wil nu echt dat er iets aan mijn LF gedaan gaat worden. Dit kan zo niet langer... Hoe is het met jullie? Ik houd jullie op de hoogte.... Liefs
Goedemorgen FBdB, jeetje wat vervelend weer! Pfff... Maar wel een positieve test?? Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen meis. Ik ben afgelopen zaterdag voor het laatst naar de gyn geweest. Ik heb afgelopen woensdag de pregnyl moeten zetten, dus had verwacht dat mijn bmv wel een beetje gegroeid zou zijn, maar helaas.... was zelfs lager geworden, namelijk maar 4 mm. Ik zit nu dus weer op het wachtbankje, nod is 10 mei. Maar ben bang dat innesteling weer geen kans gaat hebben...