Follikelmetingen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama3e, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Spannend he! Dat eeuwige wachten is zo ellendig!

Hier net weer bruinverlies, het is zo minimaal, maar het is er. En ik heb een weeig gevoel in mijn buik en rug. Lijkt wel menstruatiepijn...
    Ik wissel qua emoties tussen verdriet, positiviteit en dan weer verdriet. Waarom kan het nou niet zonder bloedverlies gaan?
    De eerste weken zijn al zo spannend gezien de mk'en die we gehad hebben. En dan nu dat bloed erbij, bah, dat maakt het alleen maar erger!!

Voor jou is het natuurlijk super goed nieuws dat je nog geen bruinverlies hebt! Het geeft wel ontzettend hoop of niet?
    Hoe ervaar jij het gebruik van tarwekiemolie?
    Ik voel me erg goed bij het gebruik ervan. Zit veel lekkerder in mijn vel!

Liefs!!

2. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis, je weet wat ze zeggen, bruin bloed is oud bloed. Dus zolang het niet rood is is het goed. Het kan best zijn dat je baarmoeder zich aan het schoonmaken is. Maar ik snap dat het je onzeker maakt, zeker aangezien je verleden. Blijf moed houden! Ik duim voor je!

Ik merk eigenlijk nog weinig van het tarwekiemolie gebruik. Ik slik het in de hoop dat mijn bmvlies wat dikker wordt, dus ik ben benieuwd!

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Inmiddels sinds vanmiddag wat helderrood bloedverlies. Het is niet veel, maar het is er... Word niet goed van dat afwachten!
    Morgen het ZH bellen of ik mag komen. Wil echt ff de gyn spreken.
    Mijn test was vanochtend trouwens echt knalpositief! Snap je dat nou?
    Hopen dat morgen de test niet lichter is geworden... Ik blijf hoop houden!

Hoe is het met jullie?

Liefs!

4. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @FBdB: en meis, heb je de gyn al gesproken?
    Hier is inmiddels het bruinverlies weer begonnen, ook ongigevoel is aanwezig, dus ik heb de hoop al min of meer opgegeven voor deze ronde... Grrrr... wat een teleurstelling elke keer weer. Mijn nod is eigenlijk pas 10 juni, dus nog even afwachten. Vrijdag moet ik naar de gyn voor controle van de operatie, en bespreking over progynova de eventuele volgende ronde.
    Ohhhh, dat bruinverlies altijd weer! Maar ik lees ook dat je gewoon zwanger kan zijn met bruinverlies... wat een onzekerheid!

FBdB, laat je het me even weten hoe het gesprek bij de gyn was? Succes!!

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi Mimi:

Net bij de gyn geweest. Ze hoopt dat het een innestellingsbloeding is. Mijn BMslijmvlies was nog mooi dik. Een zwangerschap kon ze nog niet ontdekken, het is dan ook nog superpril.
    Ik heb bloedgeprikt, krijg later vandaag de uitslag. Ik moet de medicijnen gewoon door blijven gebruiken. Mocht het bloedverlies nu echt veel meer worden en dat duurt minimaal 24 uur, dan stoppen met de Utrogestan en de miskraam kan dan doorkomen.

Ik hoop zo dat het goed nieuws is! Maar het bloeden was vanochtend al wat erger dan gisteren. Volgens haar is het nog niet zo veel als een gewone menstruatie, dus er is nog hoop dat het een innestellingsbloeding is.
    Ik heb mij ziek gemeld, ze weten van mijn eerdere miskramen en ik heb nu eerlijk verteld hoe het zit. Dat het misschien weer mis kan gaan. Ja, ga er niet meer over liegen hoor. Mijn smoesjes zijn op!
    Ze waren overigens erg begripvol en lief!

Je kunt inderdaad bruinverlies hebben en toch zwanger zijn! Ik duim heeeeeeeeelllllllllllll hard voor je dat het bij jou het geval is!!

Houd je me op de hoogte?

Ik duim!

6. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal voor ons allebei duimen deze dagen!! We houden elkaar op de hoogte! Succes meis!

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Net gebeld door het ZH. Mijn HCG waarden in het bloed komen overeen met de termijn van mijn zwangerschap.:D
    Nu super hard duimen dat het goed blijft gaan!!

8. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag helaas ongesteld geworden.... Ben vanmorgen bij de gyn geweest, en ik moet CD3 met de progynova beginnen. Weer helaas een maand niet zwanger worden, want hoogstwaarschijnlijk krijg ik nu geen eisprong. Maar goed, ik hoop dat mijn bmvlies dikker gaat worden met de progynova, en dat we na de volgende ronde weer aan de slag kunnen! ;)

FBdB, hoe gaat het met je?

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Helaas heb ik vandaag te horen gekregen dat ik weer een miskraam heb (gezien de waarde HCG in het bloed).
    Ik moet nu stoppen met de medicijnen zodat het vruchtje los kan komen. Ben ontzettend verdrietig en er echt helemaal kapot van.

Heb heel veel positieve verhalen over progynova gelezen Mime! Ik hoop dat het bij jou ook gaat werken!
    Wel balen dat je geen eisprong hebt waarschijnlijk. Hoe komt dat dan?

10. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee FBdB, wat erg! Het lijkt wel of het ons niet gegund is... Meis, heel veel sterkte!

Ik hoop ook dat de progynova zijn werk gaat doen. Moet 18-06 weer terug om te kijken of mijn bmvlies hierdoor dikker is geworden. Je krijgt door de progynova een kunstmatige cyclus, net als met de pil, dus geen eisprong. Dat is wel balen, weer een maand wachten, maar misschien volgende maand aan de slag met menopur/pregnyl (om de eisprong weer op te wekken) en met dik(ker) bmvlies!

Deze week was wel heel emotioneel voor mij en mijn vriend. Veel mensen om ons heen worden zwanger. We hebben eens een keer al onze gevoelens op tafel gegooid, en dat was me toch een jank-avondje... Maar wel fijn dat er eens alles uit is. Het is niet makkelijk, ook niet voor mijn vriend, maar we moeten samen sterk zijn en zorgen dat onze relatie er niet onder gaat leiden...
    Nu met volle moed weer aan de volgende stap beginnen!

11. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het hier rustig meiden... Ik zit ook in afwachting voor mijn volgende afspraak bij de gyn hoor, maar ik dacht, ik zal eens kijken op het forum hoe het met iedereen gaat. Maar het is erg rustig, haha!
    Ik ben zondag (CD3) dus begonnen met de progynova. Maandag 18e weer terug naar gyn, en dan kijkt ze of het effect heeft op mijn bmvlies. I hope so!!!

Succes allemaal weer dames, en ook vanavond met onze oranje-mannen ;)!!

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Het is inderdaad erg rustig hier! Het lijkt wel of wij de enige twee zijn die nog schrijven in dit topic...

Ik moet dinsdag weer naar de gyn. Heb dan een controle echo om te zien of ik schoon ben na de MK en om te zien of er toch al weer een eitje groeit. I hope so!!

Laat je mij wel even weten hoe het bij de gyn was en of de behandeling aanslaat??

Succes meid!

13. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook gezellig, een duo-gesprek! hihi. Ik laat het je weten meid, jij ook succes!

14. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    :d:d:d

15. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Hallo meiden,

hier ben ik weer hihi.

Fbdb, meid ik lees je hele verhaal en ben ook erg aangeslagen door je verhaal, weer een miskraam :(:(:(.
    Dit doet zoveel met je geest en lichaam.....
    Ik hoop dat je het alweer een plekje heb gegeven, en dat je weer de moed kan verzamelen om weer verder te gaan.

Mime, ik zie dat je dus inmiddels ook je operatie heb ondergaan, ook voor jou hoop ik dat het nu een beter resultaat mag worden.

Helaas ben ik ook weer ongi geworden.
    Ik zit vandaag alweer op cd 9 en ben inmiddels alweer klaar met de clomid 150 !! (1e keer 150 mg).
    Ook heb ik gisteren mijn hystroscopie gehad.Ze hebben mijn niche (inkeping van een litteken na een keizersnee) glad gestreken en verder zag mijn baarmoeder en goed en gezond uit.
    Morgen krijg ik alweer mijn 1e fm bij de ferti-arts, want ik mocht gelukkig wel weer deze ronde gelijk weer mee doen. Ik ben blij dat ik toch naar mijn eigen gevoel heb geluisterd en deze operatie toch nu al te doen.

Hoe is het nu verder met jullie ???

Liefs

16. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Mama3e: dat is goed nieuws zeg!!
    Ik hoop voor je, nu je niche weg is, het allemaal snel mag lukken!

Ik heb vanochtend de controle echo gehad om te zien of ik schoon ben. Alles is weg, dus we kunnen deze ronde gewoon door.
    Er zat zelfs al weer een eitje van 13mm! Helemaal blij natuurlijk, want dit betekent dat mijn cyclus zich wederom na de MK hersteld. Was gelukkig alle vorige keren ook zo!
    Donderdag weer een meting!:)

@Mime: hoe is het nu meid? Hoe gaat het met de medicatie?Was het goed nieuws bij de gyn gisteren?

17. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    FBdB, Wauw...alweer een ei van 13mm !!!
    Op welke cd zit je nu dan ?
    Wat fijn voor je dat alles weer vanzelf schoon is in je baarmoeder.
    Hoe verwerk je eigenlijk deze miskraam?
    En hoeveel miskramen heb je nu eigenlijk gehad ?

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Het was inmiddels mijn 3e MK. Ja, hoe verwerk je zoiets? Na MK nummer 2 ga je eerlijk gezegd op de automatische piloot. Toen ik weer zwanger was waren we meteen weer bang dat het mis zou gaan. En helaas was dat ook zo...

Ik weet bijgod niet op welke CD ik zit. Door die miskraam is alles van slag.
    Ik ben begonnen met bruinverlies op vrijdag 1 juni. Toen de dosering Utrogestan moeten verhogen en uiteindelijk na een slechte HCG waarde op vrijdag 8 juni toch moeten stoppen met de Utro. Dus toen flink gaan bloeden. Misschien is dat dan CD1? Ik weet het niet en de gyn kon het ook niet met zekerheid zeggen.

Ik denk dat mijn eitje dit weekend ongeveer zal springen. Donderdag weer een meting en dan verwacht ik dat het eitje 17mm is. Heb nu erg veel eipijn en dat heb ik iedere keer na de MK. Schijnt normaal te zijn...

Als het maar een goed eitje is zodat het zaadje het snel kan vinden! :D

19. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    FbDB,
    Ik herken dat heel goed.
    Ook is was erg blij toen mijn cyclus gewoon weer normaal was meteen na mijn vmk. Alleen had ik mijn ei wel heel erg laat. Pas tegen cd 25.

Gisteren heb ik mijn 1e fm weer gehad, en wat blijkt....een ei van 15mm op cd 10!!
    Dat is voor mij echt de eerste keer dat ik zo vroeg een snelle ei groei heb. Wat echter nog vreemder is dat hij uit mijn linker eierstok komt, want in al tijd dat we bezig zijn heb ik alleen een ei gehad op mijn rechter eierstok !!! De gyn had al verteld dat mijn linker waarschijnlijk erg lui was en dat de rechter gewoon een meer dominatere was. Dat zou dus betekenen dat ik dit weekend mijn ei ga krijgen wat natuurlijk echt toppie is :D. bmsv was pas 4.5mm, dus ik hoop dat het morgen (2e fm) wat meer is geworden.

FbDB, hoe is jou fm vandaag gegaan ?

20. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @FBdB: heey meis, wat fijn dat je cyclus toch weer snel op gang is gekomen na die vervelende miskraam. Ik vind het zo knap van je dat je weer positief doorgaat naar de volgende ronde! Dat maakt jou sterk! Ben trots op je, en ik gun het je zo! Hopen dat je ei goed groeit, en dit weekend zal springen! Laat je even weten hoe je meting vandaag is geweest?

@mama3e: jullie lopen zowat gelijk, dit weekend ook je eitje! ;) Heel veel succes ook, ik ga voor je duimen.

Ik heb deze maand helaas geen eisprong, baal er wel een beetje van. En zeker ook omdat bij de 1e FM er nog geen dikker bmvlies te zien was door de medicatie. Maandag weer terug, en ik hoop dat het toch zeker het dubbele is geworden! Ik ben ook weer tarmekiem gaan slikken, in de hoop dat dit ook nog een klein steuntje geeft.

Deel Deze Pagina