Follikelmetingen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mama3e, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik krijg het om te kijken of er geen verklevingen of een vleesboom zit waardoor ik miskramen krijg.
    18 juli mag ik. De dag voor de second opinion bij het Geertgen.

Nu dus op het wachtbankje. En ik moet zeggen dat ik deze keer best emotioneel ben door de spanningen en de vorige miskramen.
    Het is allemaal weer zo spannend!!

2. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Hello ladies, daar ben ik weer. Ik moet alles nog even doorlezen. Nog geen nieuwe zwangeren hier? Voor alle wachtbank meiden: succes!

Ik ben na m'n bbz weer ongi geworden en ben weer met Clomid begonnen. Ongi duurt nu trouwens al 11 dgn, dus ben het nu wel beu. Maandag weer de 1e FM. Spannend. Hopelijk voelt mijn lichaam dat er meer dan plek is voor een nieuwe zwangerschap. Men zegt dat je na een mk altijd vruchtbaarder bent... Kom maar op!

Las dat iemand een lisecxie moet ondergaan? Getsie meid, balen. Ik heb dat ook gehad, in 2009. Mocht toen niet zwanger zijn of op korte termijn raken. Na eerste uitstrijkje na die ingreep (uitslag was toen gelukkig pap1) kregen we groen licht en ben daarna ook snel zwanger geraakt. Ben wel (nog steeds) onder controle. De uitslag is gelukkig sindsdien pap1 gebleven en mag nu weer om de 5 jr. Ik ga alleen nu ieder jaar, vind ik zelf een fijner idee.
    De ingreep ging bij mij onder plaatselijke verdoving (au)!
    Succes,

Ik ga nu alles bijlezen. Fijn weekend!

3. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi themar. Ik moet vrijdag idd een lisexcisie ondergaan. Ook plaatselijke verdoving. Deed het erg zeer? Ik heb eigenlijk helemaal geen uitleg gekregen over wat ze precies gaan doen. Kun jij me dat eens vertellen? En ze hebben me ook niet gezegd dat ik daarna niet meteen zwanger mag raken?!? Hoe lang heeft bij jou daartussen gezeten? Ik ben best bang voor de ingreep. Pfff, ik hoop dat ik ook weer pap1 heb daarna...

4. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Hoi Mime,
    Wat ik me ervan kan herinneren:
    2008 werd ik 30, bevolkingsonderrzoek. Pap3a. Na aantal onderzoeken (oa biopt en penicilinekuur) dus die lisexcisie begin 2009, waren al gestopt met de pil maar er gebeurde vrij weinig (later bleek pas dat ik alleen zwanger raak met Clomid). Je mag voor zo'n ingreep niet zwanger zijn en ong klein half jaar erna moet er een uitstrijkje gemaakt worden, dan mag je natuurlijk ook niet zwanger zijn.
    Verdoving ging paar keer mis, erg pijnlijk. Eenmaal goed verdoofd hoorde ik dat er iets werd weggebrand, rook het later ook. Daarna lichte bloeding en verder weinig last. Ong 4 mnd erna uitstrijkje en deze was goed. Ben in aug 2009 in de mmm terecht gekomen en dec 2009 zwanger geraakt. Dochter is in sept 2010 geboren. Uitstrijkje nog eens in nov 2010 en maart 2012 en beide keren weer pap1.
    Blijf er mega allert op, aangezien er een aantal mensen in mijn omgeving er slechter vanaf zijn gekomen... Oa verwijdering baarmoeder en heeft een kinderwens maar heeft ze nog niet... Dus! Ik ga mijn dochter straks dan ook echt laten vaccineren tegen hpv virus,
    Als je nog meer vragen hebt....?

5. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    fbdb, idd wat spannend meid !!
    maar je gaat dus voor een second opinion ? maar laat dus eerst een hystro doen bij je eigen gyn ?

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ja, dat klopt. Die stond al gepland, dus dat laat ik maar zo.
    Hoop natuurlijk dat het niet meer nodig is!:)

7. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Ff snel, heel goed nieuws:
    Vanmorgen bij de gyn: 1 follikel van 22mm links (waar eileider weg is gehaald) en 1 follikel rechts van 14mm.
    Dat ik een eisprong krijg is zeker, en vlgs mijn gyn kan de linker nu al worden overgenomen door rechts.
    Wij weten dus wat we vanavond gaan doen ;)

8. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Super meid!! Heel veel succes en plezier vanavond!

9. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Thanx :)

10. mmmmmm

mmmmmm Actief lid

5 feb 2011
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik ben weer terug van (heel) lang weggeweest. Na de laatste ronde met Puregon eind april konden we helaas niet met een volgende ronde beginnen:(. Het is ons tijdens onze vakantie redelijk gelukt om het hele gebeuren los te laten en hebben gelukkig van onze reis kunnen genieten.
    Nu heb ik net een Provera kuur achter de rug en ben vandaag weer begonnen met het spuiten van Puregon.
    Volgende week vrijdag (de 13e!) de eerste FM.

Ik moet alles van iedereen nog bij gaan lezen, want tijdens de vakantie heb ik ook dit forum even gelaten voor wat het was. Ik ben heel benieuwd hoe het nu met iedereen gaat!

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi mmmmmmm: welkom terug!!
    Wat fijn om te lezen dat je toch nog van je vakantie hebt kunnen genieten meid! Dat is zo belangrijk om weer even op te laden voor de volgende ronde!! Ik hoop zo voor je dat je deze maand een mooi ei en een mooi dik BMslijmvlies hebt! Ik ga duimen!

Hier weinig nieuws nog. Zit nog op het wachtbankje. Eigenlijk mag ik zondag pas testen, maar dan vieren we de verjaardag van mijn man. En mocht het kloten zijn, dan ben ik de hele dag denk ik uit mijn hum en dat is ook niet leuk voor hem. Daarom besloten om zaterdag te testen, hopen dat het dan een streepje geeft!
    Ik heb in het begin erg last gehad van de medicijnen. Man wat was ik moe en chagi! Nu gaat het wat beter en merk ik dat ik mijzelf weer aan het worden ben.
    Als de test zaterdag nega is test ik voor de zekerheid zondag nog eens. Is het dan nog nega, dan moet ik weer stoppen met de medicatie zodat ik ongesteld kan worden. Maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is!:D

Tot zover bij mij de stand van zaken!

Hopelijk tot snel weer lezens. Wil je wel blijven volgen hoor!

12. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Hi dames, wel een spannend fbdb. En snap helemaal wat je zegt, aan de ene kant kun je niet wachten maar je weet ook dat de teleurstelling weer groot is en je je dan klote voelt. Hoop op positief nieuws!

Hier mega pijnlijk eisprong, hoor wel vaker dat dat na een bbz of mk is. Hopelijk hebben we 'm benut ergens deze week :)
    Vlg wk dinsdag progesteron prikken, hopelijk weer hoog. Vorige keer was deze nl 90 ...

Fijn weekend.

13. mmmmmm

mmmmmm Actief lid

5 feb 2011
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi ladies, ben weer aardig bijgelezen. Helaas nog geen zwangerschap bij één van jullie..
    @fbdb Ik ga enorm voor je duimen morgen! Hopelijk heb je morgen een positieve test!
    @mama3e Wat vervelend dat je man weg moest voor z'n werk. Hopelijk heeft het klussen wat opgelevert! :)
    @Mime29 Spannend zeg. Heb er zelf nooit mee te maken gehad, wist dus ook niet precies wat dat inhield, maar heb je berichtjes gelezen en kan me voorstellen dat het best heftig is. Vandaag had je de lisexcisie toch? Hopelijk is het goed verlopen.
    @Themar Vervelend dat je eisprong zo pijnlijk is. Voor een goed doel zullen we maar zeggen, maar naar is het wel. Hoop zo voor jullie dat het wat oplevert!

Allemaal een fijn weekend gewenst!

14. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Lieve meiden,

We zitten nog te rillen als een rietje en we zijn doodsbang, maar het is ons toch weer gelukt.... Duimen jullie heel hard met ons mee voor een plakbeeb?? Deze test is van vanochtend, 10DPO.

15. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meis, dat is idd weer snel gelukt! Ik duim heel hard voor jullie!!!
    Ik ben nu aan het bijkomen van de lisexcisie, dat valt iets tegen. Gister voelde ik me goed, nu veel last. Alles is wel goed gegaan, veel weefsel is weggebrand en over twee weken krijg ik de uitslag. Spannende tijd weer. Ben inmiddels ook aan de provera begonnen om mijn ms op te wekken. Dan even een maandje rust, herstellen van de ingreep en lekker genieten van onze vakantie. Daarna heeft de gyn weer groen licht gegeven en maandag bespreken we wat we die volgende ronde gaan ondernemen...
    @mmmmmm welkom terug! Ik moet me weer even verdiepen in jouw verhaal, maar dat komt goed. Fijn weekend allemaal!

16. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat vervelend dat je er last van hebt! En wat duurt het lang, 2 weken wachten op de uitslag... Pfff, slopend lijkt mij dat...
    Rust lekker uit en ga vooral heerlijk genieten van je vakantie zodat je er straks weer fris en fruitig tegen aan kunt!!:D
    Dan moet het gewoon goed gaan komen!!

17. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Ik duim fbdb, is de test inmiddels wat duidelijker?

18. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Mime, fijn dat het achter de rug is. En meteen aan de provera, pfff heftig. Ik duim voor een goede uitslag!

Hier alles rustig na een pijnlijke eisprong. Heb inmiddels onwijs pijnlijke tepels. Niet normaal. Geeft me hoop, want heb dat 2x eerder gehad ;)

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ja, vanochtend getest en de streep wordt al donkerder.:D Morgen weer!!

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeej!! Misschien nog een zwangere erbij!!:D Duim duim!

Deel Deze Pagina