Themar, wat een mooie score !!! Duim duim duim . Guusje, idd Welkom op deze leuke FM forum. Wat erg dat die vorige ei hebben gemist zeg.... Wat fijn dat de clomid 50 goed bij jou aanslaat, helaas zit ik al op de 150mg (3 pilletjes per dag). Vorige maand deed die 150 mg niet zo veel voor mij, dus geen eisprong . Jammer ....weer een maand voorbij. Ik kan er zo boos om worden, waarom doet mijn lichaam gewoon niet mee! Misschien dat het ook ermee te maken heeft gehad dat ik in die maand een hystroscopie heb gehad en dat het dus daarom niet aansloeg ofzo.... Nu gaan we bijna op vakantie en is het dus geen optie om nu al te starten met hormonen spuiten. Dus nog maar 1 x aan de clomid 150. Je weet maar nooit wat de vakantie met je doet
Nou inderdaad! Gewoon heerlijk genieten van je vakantie, ontspanning werkt meestal wel he! Hopelijk raak voor je deze ronde. Wordt het je 3e kindje? Heb je bij je vorige 2 kindjes ook clomid geslikt? Ik ben vandaag weer begonnen met clomid, dus afwachten maar weer! Vrijdag een echo!
Hoi meiden, heb even bij moeten lezen. Heb de laatste tijd zoveel ondergaan dat ik even weg ben geweest op het forum. Fbdb, wat fijn dat het nu allemaal goed gaat! Ik ben zo blij voor je!! Het herstel van de lisexcisie gaat langzaam... Heb veel last van mijn buik en heb al 1,5 week veel bloedverlies. Echter weet ik niet of het van de wond is, of dat ik ondanks de progynova en provera toch ongi ben geworden.... Vrijdag ben ik gestopt met de provera, dus eigenlijk zou ik volgende week pas ongi moeten worden. Morgen krijg ik een echo om te kijken of mijn ongi toch al is geweest. Het is namelijk een beetje lastig omdat ik eigenlijk deze ronde op cd3 weer moest beginnen met de progynova, nu meteen dubbele dosis. Maar ja, wanneer is nu mijn cd1? Hopelijk morgen meer duidelijkheid... Vorige keer heb ik bmv gehaald van 5,5 na 4 weken slikken, dus misschien helpt een dubbele dosis vanaf het begin om het nog dikker te maken. Weer een test rondje, maar dat is niet erg omdat wij volgende week op vakantie gaan, en dan was ik niet van plan om te gaan spuiten. Even genieten van de vakantie en er niet iedere dag mee bezig zijn. Maar een paar pillen per dag dat moet kunnen . Vrijdag krijg ik de uitslag van de lisexcisie, spannend dus... Ik houd jullie op de hoogte! Guusje, welkom, leuk dat je meekletst!
Mime, wat fijn om te horen dat je operatie verder goed is gegaan. Valt toch niet mee hoor...pfff Hoe is het vandaag gegaan bij de echo ? Spannend as vrijdag Guusje, ik heb idd al 2 prachtige kids doormiddel van de clomid 50. beide keren in 1 x raak. Mijn kids zijn nu alweer 10 en 8 jaar oud. Toch hebben we besloten om nog voor 1 wondertje te gaan, maar helaas deze keer moeten wij er erg veel voor doen . Ik ben 1 x zwanger geweest in mijn 3e cyclus,maar helaas is dit een miskraam geworden met 5 weken. Gelukkig zijn we nog best jong, ik ben 33 jaar,maar goed...het leeftijdsverschil wordt zo wel weer wat groter hierdoor. As woensdag moet ik weer voor de eerste fm komen, ik zit dan pas op cd 8,maar ze willen me nog 2 x zien voordat ik op vakantie ga.. meiden duimen jullie met me mee dat er woensdag en vrijdag een ei in aantocht is ???
@Mime: ik ben zo benieuwd of het goed gaat groeien bij je! Hopelijk werkt de dubbele dosering. Waar gaat de reis naar toe? Heerlijk zeg, ff bijkomen en samen genieten! @Mama3e: Ik ga heel hard voor je duimen dat er een goed eitje in aantocht is! Duim duim duim!! @Guusje: Hoe valt de Clomid? Bijwerkingen? @Themar: Hoe gaat het nu? Ben zo benieuwd!! @hier: af en toe wat krampjes. Vind het lastig het goede van het kwade te onderscheiden. Vanochtend weer getest. De teststreep is donkerder dan de controlestreep. Toch blijft het gigantisch spannend! Afspraak Geertgen gaat niet door. Ze vonden het niet nuttig omdat ik nu zwanger ben en de juiste dosering utro heb. Zij adviseren ook 600mg. Moet alleen even met mijn eigen gyn overleggen tot wanneer ik de Utro moet gebruiken. Ik streef naar minimaal 13 weken! Uit verhalen hier op ZP blijkt dat goed te werken. 2 augustus om 14.30 de eerste echo. Ow, wat spannend!!! Fijne dag allemaal! Liefs Fem
mama3e; ik duim hartstikke dat er een eitje groeit! fbdb: dat testen herken ik wel, ik weet niet meer hoeveel testen ik gedaan heb toen ik zwanger was van mijn dochtertje..haha, het blijft mooi he, dat 2e streepje! Ik hoop dat ie bij mij ook snel komt! bijwerking vallen nu nog mee, meestal komen ze later..wel hoofdpijn maar ach..we moeten er wat voor over hebben he! Mama3e; jij bent 33, hoe oud is iedereen eigenlijk? Gewoon nieuwsgierig hoor! Ik ben 29.
Helaas na slechts een cyclus van 27 dgn vanmorgen ongi geworden. Tuurlijk ff balen, maar ben blij dat m'n lichaam weer zo snel op de rit is na m'n bbz. We gaan er weer voor, beide zwangerschappen in ronde 5, dus heb hoop! 27-7 weer de 1e FM! Ik heb ff geen tijd om te reageren, probeer ik van de week te doen. Man is jarig, dus gaan leuke dingen doen vandaag! Bye bye.
Balen meid!! Had eigenlijk wel goede hoop voor je! Succes de volgende ronde meid! Nu ff lekker leuke dingen doen met je mannetje!
Morning! Nee hoor, maar gisteren hadden manlief en ik een dagje samen, we waren 6 jaar samen! Kleine naar opa en oma, wij lekker de stad in geweest, uit eten, drankje gedaan, heerlijk!! Alleen eind van de avond gigantische hoofdpijn, heb ik altijd als ik clomid aan het slikken ben.. Op het moment heb ik wel weer last van mijn onderbuik,en licht misselijk. Ik kan wel weer merken dat ik weer aan de clomid zit nu!
Gefeliciteerd! 6 jaar al weer! Wij zijn 1 augustus 4 jaar samen. We gaan dan ook ieder jaar naar het restaurant waar wij ons eerste etentje hadden. Blijft leuk! Hopelijk zijn je bijwerkingen van de Clomid deze maand niet voor niets!
Themar, he wat balen zeg . Fbdb, 2 aug. je eerste echo spannend hoor ! Guusje, ook ik heb vresenlijke bijwerkingen vandaag van de clomid. Op mijn werk heb ik al meerder malen de waaier aangezet, mijn collega's keken mee aan van . Buikpijn, opvliegers,enz.
Misschien is het leuk om een overzicht te maken ? Ik zal wel als eerste gaan . Mama3e, 33 jaar en al 2 clomid kids,gaat voor de 3e. 3e cyclus vmk 4 w en 6 dgn,2e,4e en 6e cyclus geen ei. clomid 50/100/150 laatse keer, daarna over op spuiten.
Mama3e, 33 jaar en al 2 clomid kids,gaat voor de 3e. 3e cyclus vmk 4 w en 6 dgn,2e,4e en 6e cyclus geen ei. clomid 50/100/150 laatse keer, daarna over op spuiten. Guusje: 29 jaar, 1 kind zonder clomid, gaan voor de 2e. nu voor 3e clomidronde 50mg, slaan goed aan, alleen wel pregnyl spuiten om ei te laten springen.
Mama3e, 33 jaar en al 2 clomid kids,gaat voor de 3e. 3e cyclus vmk 4 w en 6 dgn,2e,4e en 6e cyclus geen ei. clomid 50/100/150 laatse keer, daarna over op spuiten. Guusje: 29 jaar, 1 kind zonder clomid, gaan voor de 2e. nu voor 3e clomidronde 50mg, slaan goed aan, alleen wel pregnyl spuiten om ei te laten springen. FBdB: 30 jaar, 1e kindje. Met Utrogestan 3x200 ivm progesterontekort. 4e, 8e en 9e cyclys MK. Nu 5 weken zwanger.
Themar: 33 jaar, al 1 clomid dochter, 2e kindje, clomid 100mg, 3e zwangerschap, bbz bij 6wk in april 2012. Clomid slaat goed aan, ei rond dag 14. Zijn er wel vaak 2
themar; je moet onze tekst ff kopieren en dan plakken in een nieuw bericht, dan je eigen tekst eronder schrijven! Dan hebben we alles mooi bij elkaar staan. Groetjes Guusje