Vragen over na de sex

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nancydierengek, 13 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi ik had vanochtend een positief ovulatie test gehad.
    Een mooie smiley.
    En na het plassen met afvegen ook duidelijk wit slijm wat te zien was.

Nou ik weet nu wat mijn vriend en ik vanavond gaan doen. :D
    Gezellig maken en lekker klussen.

Toch heb ik nog wat vragen:

Na de sex moet ik dan even stil blijven liggen zodat de zaadjes goed de kans krijgen om zich binnen te dringen?

En eigenlijk altijd na de sex moet ik plassen.
    Kan ik na de sex dan ook gewoon plassen?
    Of heb ik dan kans dat ik de zaadjes in het riool belanden.

Ook maak ik altijd mijn vagina schoon na de sex kan dat ook gewoon?

Ik hoor het graag want vanavond gaan we aan de klus. ;)

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    In principe is plassen een ander gaatje, dus kan het geen kwaad. Er is volgnes mij best wat onduidelijkheid over de beste omstandigheden.
    Ik ga iig eventjes met de benen omhoog, daarna even douchen en dan pas plassen na de seks in de vruchtbare periode.

3. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Ik ben wel blijven liggen na de seks zelfs met me benen tegen de muur haha.. Ongeveer 10 min later ben ik gaan plassen en heb ik het voorzichtig schoongewassen met een washandje en een uur erna ben ik gaan douchen.

Ben dus gewoon zwanger geworden

4. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik ging ook altijd plassen en wassen. Maar de keer rond mijn positieve ovulatietest, ben ik expres gaan slapen en snachts pas naar de wc gegaan.. daarvan ben ik wel zwanger geworden. Maar kan ook toevallig geweest zijn

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Volgens mij is niet bewezen dat blijven liggen of met de benen in de lucht de kans op een zwangerschap bevorderd, ik ben alleen wel blijven liggen (was ook moe:p).
    Vervolgens gewoon gaan plassen en douchen.

6. TS2016

TS2016 Actief lid

3 jan 2017
    118
    4
    18
    Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat je beter met je billen omhoog moet liggen ipv je benen..dus een kussentje onder je billen misschien? Ik heb het alleen zelf nooit geprobeerd

7. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik zou van tevoren gaan plassen, zodat je niet meteen daarna hoeft. Even blijven liggen mag, maar bij inseminaties in het ziekenhuis mogen vrouwen ook bijna altijd meteen weer opstaan, dus het hoeft niet. De allerbeste zwemmertjes zijn na de daad overigens sowieso al binnen. Wassen zou ik persoonlijk niet doen, of misschien alleen aan de buitenkant, maar niet vanbinnen en zeker niet met zeep!

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik bleef altijd wel even liggen, maar niet zozeer met mijn billen omhoog. Ging daarna gewoon naar de wc om te plassen en het schoon te maken. Ben 3x snel zwanger geraakt.

9. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Ik blijf altijd liggen!! Handdoek erbij...ik moet altijd s'nachts naar de wc dus dan heb ik lang genoeg gelegen 😉

10. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik deed niets. Ik vond dat de nadruk dan zo op het zwanger worden lag. Dus gewoon.. opstaan, plassen, lekker samen douchen. Wellicht dat het anders is wanneer je al super lang bezig bent, dan begrijp ik dat je het een en ander probeert.

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hier kan ik me bij aansluiten,ik deed gewoon weer dingen erna en dat kan ook. Succes en hoop dat je snel zwanger mag raken ;)

12. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Hier een jaar lang alle dingen geprobeerd om het te bevorderen, geen succes. Toen een dronken avond gehad en daarna ging ik op vakantie en bleef vriend thuis maar toch raak :). Niks speciaals gedaan dus.

Normaal bleef ik altijd even liggen, ging dan plassen (ivm vaak blaasontsteking) maar daarna sochtends gewoon douchen.

13. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    ik blijf altijd even liggen 10 min ofzo om gewoon nog even te knuffelen en dan plassen en slapen de volgende ochtend ga ik altijd douchen op deze manier 2 keer zwanger geworden.

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Weet niet of dat allemaal zo werkt hoor.
    Heb ik ook al die tijd gedaan. Blijven liggen. Benen omhoog. Kussen onder je achterste etc.

Maar de keer dat het raak was hadden we allebei geen zin ( bij ons werd het een verplicht nummer ivm medicijnen en pcos). Man ging liggen. Ikke boven op. Even snel snel en daarna meteen gaan plassen wassen etc. Niet meer mee bezig geweest. Maar het was wel raak.

De zaadjes worden met zo'n snelheid naar binnen geschoten dat die al lamg binnen zijn voor jij bent opgestaan.

15. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Ik blijf na de sex liggen en bips omhoog ongeveer 10 min,, want als ik gelijk zou opstaan loopt alles er weer uit en dat is zonde

16. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik ben wel even een kwartiertje blijven liggen en daarna gaan plassen.

17. sannekirre

7 mrt 2017
    52
    31
    18
    NULL
    NULL
    Wél bewezen hoor, bij een KI moet je nu zelfs tien minuten blijven naliggen. Er is een studie over gedaan en er waren meer zwangerschappen als je bleef liggen.

18. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Ik ga altijd meteen plassen na het vrijen, ivm voorkomen van blaasontsteking. Dan liep ook gelijk het sperma er uit. Ben in mn vruchtbare dagen misschien 5min langer blijven liggen. Gewoon op mijn zij, niet met een kussentje onder mijn billen of ook niet met benen omhoog joh. 2x meteen raak geweest, heb geen ovu testen gedaan. Besef wel dat het echt gelukstreffers zijn geweest hoor, maar ik geloof dus niet in de benen omhoog theorie.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ga altijd meteen plassen.

20. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Wow wat een reacties!
    Super bedankt allemaal!!

Dit is voor mij natuurlijk pas ronde 1 dus vind het allemaal maar spannend. Hoop stiekem wel dat het meteen raak is. Maar goed wie heeft dat niet. ;) Maar we zijn er beide ook echt aan toe aan een kindje. Maar goed wat ik al zij is pas ronde 1 hihi ik hou jullie op de hoogte. Zal in ieder geval na de sex voorde zekerheid even erna blijven liggen.

Deel Deze Pagina