Follikels blijven klein ook na lang spuiten gonal f

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Leentje101, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    Een beetje stil hier, hoe is het met iedereen?
    @mnr, hoe is het met de spanning?
    @Rantje, hoe is het met jou?

2. mnr

mnr Niet meer actief

Hoe was je fm vandaag?

Hier gaat alles goed :) ik ben rustig aan het wachten..

3. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    Hey mnr, ik kan me voorstellen! spannend! heb je genoeg afleiding?
    Ik ben vandaag gegaan voor een fm na een week 125 spuiten, nog kleine follikels en geen echte groei. Weer een tegenvaller! gonal opgehoogd naar 150 en volg week vrijdag terug :( ik blijf positief, kan niks meer doen.

4. mnr

mnr Niet meer actief

Ik ben er nog niet zo mee bezig. Meestal de laatste dagen pas.
    Dat krijg je na ruim 2 jaar mmm "ervaring" ;)

Balen dat er nog niks groeit.. Ik hoop dat deze ophoging wel de juiste dosis voor je is!

5. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Helaas na de 13 mm ,niet doorgezet...nog een aantal dagen 200 gespoten,nu sinds vrijdag opgehoogd naar 225.. Zaten vrijdag twee follikels van 10 mm ongeveer.. Is er bij jullie een oorzaak? Ik heb zelf een prolactinoom,en ze praten bij mij over pcos...maar nooit onderzoek voor gehad oid.

6. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    @mnr, thanks!ik hoop het ook. Heb volg week vrijdag weer een echo. Kan me ook voorstellen dat je rustig afwacht, over een week mag je testen als ik het goed heb. Ik duim voor je!

@Rantje,dat is balen!als ze pcos vermoeden dan moeten ze je testen, dan weet je waar je aan toe ben.Spuit je puregon of gonalf? ik heb pcos en spuit gonal, en heb weinig groei. Heb gelezen dat vrouwen met pcos soms moeilijk te stimuleren zijn.Wat gaan ze nu doen?

7. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Spuit puregon, en ben inderdaad moeilijk te stimuleren. Ik zit op de max dosis wat in dit zh kan volgens protocol. Als t nu ook niets doet gaan ze overleggen met ander zh. Heb nooit geen test gehad.ben bij fertiliteit terecht gekomen via internist omdat ik een prolactinoom heb.dit is een goedaardige tumor bij de hypofyse...verstoorde ook mijn hormoonhuishouding en nu die onder controle is zou dit ook moeten aanslaan maar nog altijd niet (na clomid,50/100/150, 7 mnd aan spuiten al) en nu sinds aantal weken hebben ze x pco genoemd....

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Misschien kan je vragen naar een ander medicijn?
    Ik heb clomid gebruikt, deed helemaal niks. Puregon met een lage dosis gaf gelijk overstimulatie. En dan echt hevig.
    Voor mij was de op een na laagste dosis puregon al "teveel" (3 follikels), wij hebben toch geklust en 1 kindje gekregen.

9. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Vanmorgen fm gehad. Maar lijkt niks te gaan worden. ..zit op hoogste dosering. Morgen gaan ze overleggen hoe of wat. ..hoor woensdag meer. .ziet er niet naar uit dat het wat gaat worden zo. ..

10. mnr

mnr Niet meer actief

Ik vind het sowieso wel raar dat ze niet hoger gaan.. Maar dat zal overal wel anders zijn..

Ik zou vragen of je iets anders mag spuiten.. Menopur of fostimon of gonal..

Kan me wel voorstellen dat je nu flink baalt!

11. Leentje101

Leentje101 Actief lid

11 jun 2015
    102
    0
    0
    @Rantje, echt balen zeg!ken het gevoel.Precies wat de andere dames zeggen, vragen naar een andere middel. Zit namelijk ook te denken om dat te doen als ik a.s. vrijdag geen resultaat zie in de echo met 150 gonal-f.Ben toch benieuwd over woensdag,succes!

Deel Deze Pagina