Even een vraagje, want ik lees overal wisselende verhalen: Ik ben van een cryo terugplaatsing in Düsseldorf zwanger geworden in een kunstmatige cyclus met progynova en utrogestan. Ik heb afgelopen woensdag een goede echo met 8 weken gehad en nu heb ik bericht gehad van Düsseldorf dat ik per direct kan stoppen met de progynova (met utrogestan doorgaan tot 12 wk). Ik lees bijna overal dat de meesten ook met de progynova tot 12 weken doorgaan. Iemand ervaring met 8 weken stoppen?
he DR87, geen ervaring mee, ik moest beide gebruiken tot zwangerschap van 12 weken. helaas werd het vroegtijdige miskraam. Kun je nog na vragen om zeker te weten?
Ik ben met de progynova (na cryo tp) gestopt met 5 weken, utro tot 12. Zie onderschrift. Maar als je twijfelt, gewoon ze nog even bellen hoor!
Ok bedankt voor de reacties! Ze hebben het nogmaals bevestigd via de mail, dus daar vertrouw ik maar op.
Ik moest pas in week 10 progynova afbouwen. Vanaf week 12 ook utrogestan. Wel verwarrend inderdaad, dat de protocollen zo verschillend zijn.