Hoi dames, Ik heb een probleem, althans dat denk ik. Ik stimuleer met 2 hormoonspuiten. Altijd rond 0900 en de andere rond 1930. Nu ben ik al de hele dag onderweg met familie, niet gedacht dat ik niet voor 1930 thuis zou zijn. Waarschijnlijk is dit pas rond 2100 uur. Wat voor effect heeft dit en kan dit kwaad? Ben zo bang dat ik het nu verpest!!
In onze folder stond dat t 1-1,5 uur kan afwijken. Ik ben zelf wel van t heel stipt doen, maar als ik de uitleg zo lees kan t dus nog net. Zou t gewoon zsm doen als je thuis bent en proberen zeker niet na 21:00 thuis te komen!
Ik denk dat het niet erg is als het een keer iets later is, als je het straks zo snel mogelijk doet als je thuiskomt (ik zou het niet te laat maken natuurlijk). Volgens mij gaan alleen Ovitrelle en Pregnyl exact op tijd, ivm de tijd van punctie/terugplaatsing.
Kan geen kwaad hoor. Ik ben het eens vergeten en kwam daar midden in de nacht achter. Alsnog gezet...gyn zei vokgende dag dat het voor een keer geen kwaad kan.
Dat is helemaal niet erg. Die ene keer heeft echt geen effect. In ons ziekenhuis mag er maximaal een uur tijd verschil in zitten, jij zat er net iets overheen. Als je hem vergeet, moet je later alsnog spuiten. Zou je het elke dag vergeten, dan heeft het wel invloed. Je dus geen zorgen maken!