Bloederige afscheiding dag 18 cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elleke, 9 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Dag meiden, ik plaats dit topic omdat er misschien meiden zijn die dit herkennen; ik heb altijd een cyclus van 27/28 dagen, dus zou rond vrijdag/zaterdag mijn eisprong hebben gehad. Vaak heb ik daarvoor héél licht bloedverlies, soms ook nog een dag erna. Echter, het is nu woensdag en ik ben net weer afscheiding met helder bloed verloren. Het komt en het gaat. Voel ook een vaag gevoel in mn buik helemaal onderin bij vlagen. Wat zou dit kunnen zijn? Voor innesteling is het toch nog te vroeg? Iemand herkenning?

2. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Das wel vroeg idd. Hoe zeker ben je van je eisprong? Zou het geen blaasontsteking kunnen zijn?

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Het is echt afscheiding met bloed.. ene keer helderrood, andere keer wat bruin. Ik heb altijd de dag van eisprong heel erg steken in mijn buik.. en heb eigenlijk al mijn hele leven al een cyclus van 28 dagen! Ik wacht het nog wel even af, dacht al dat een innesteling te vroeg zou zijn..

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Zijn nu aantal dagen verder, en het bloedverlies is er nog. Vanmorgen bij het opstaan helderrood, geen slijm. Dat laatste is nu ook vrijwel weg.. En nu is het bloedverlies weer minimaal. Begin me een beetje zorgen te maken over wat dit zou kunnen zijn..

5. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Als vrijdag of zaterdag je ei was en woensdag bloed dan was je 4-5dpo een innesteling op die tijd is zeker wel mogelijk hoor. Het is vroeg maar het kan. Heb je al een zw test geprobeerd? Als het inderdaad een innesteling was zou je nu al een streepje moeten zien :thumup:

6. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Kan dat ook zo lang? Ik verloor net zelfs een stolseltje.. Ik ken dit echt niet.

7. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Zo lang weet ik niet, maar acht het niet onmogelijk :$
    Ik zou wel een testje doen om te weten hoe of wat. Maar dat geeft natuurlijk ook geen garantie dat het daadwerkelijk goe zit :$

8. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Dankjewel voor je reactie!

9. Loeskaz

Loeskaz Bekend lid

10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Ik had dit helaas afgelopen maand ook en had super goede hoop dat het innestelingsbloeding was, maar het bleef maar duren, van bruin, naar roze, naar bruin, naar rood, naar bruin etc... Op nod werd ik niet ongesteld, terwijl ik super regelmatig ben, dus weer hoop, maar helaas dag na nod negatieve test en erna ongesteld. Geen idee wat het geweest is.... hopelijk volgende maand niet.

10. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Had je ook buikpijn en rugpijn? Het is nog niet weg bij mij, moet vanmiddag bloed prikken

Deel Deze Pagina