Hoi hoi Onze kleine man doet nu af en toe een paar kleine stapjes aan de tafel! Met hoeveel maanden gingen jullie kindjes lopen?
Op 1e kerstdag tussen pappa en mamma los lopen ( 18 maanden ) En sinds 1 januari loopt ze echt alles helemaal los (18.5 maanden )!
Zoonlief liep met 10 maanden vast en met 14 los. Tussendoor wel nog zijn been gebroken. Dochterlief liep met 9 maanden vast en 12 maanden los.
ze begint nu kleine stukjes los te lopen 'oversteken' van tafel naar de bank bijvoorbeeld. ze is 4 weken te vroeg geboren. ze is nu ruim 16 maanden.
Mijn dochter is nu 15 maanden (ongecorrigeerd) en kan nog niet zelf gaan zitten. Dus dat zal nog wel even duren gok ik. Mijn fysio zei dat prematuren gemiddeld met 18 maanden (gecorrigeerd) gaan lopen
Net een jaar (-6 weken te vroeg!) en alleen nog voorzichtig in de box. Dus het duurt nog even denk ik.
Hier 10 weken te vroeg geboren. Ongecorrigeerd gingen ze hier loslopen met resp. 15, 16 en 17 maanden.
ongecorrigeerd met 15 maanden, 11 weken tevroeg geboren. @babystew zelf gaan zitten kon hij pas nadat hij al los kon lopen evenals kruipen
Mijn zoontje liep 15 december voor het eerst los, dat was op de dag dat hij normaal gesproken 1 zou worden, hij was dus bijna 14 maanden. Wat voel je je dan trots he?
Mijn jongste dochter is een gek grietje. Die kon tot 9 maanden zowat niet zitten, kroop pas met 10 maanden en twee weken daarna...liep ze al los. Gecorrigeerd dus nog geen 9 maanden! Zag er niet uit, zo'n lopende baby Mijn andere twee liepen trouwens gewoon pas na hun eerste verjaardag