Wij hebben entreekaarten voor speelstad Oranje en kunnen helaas hier zelf geen gebruik van maken. De kaarten zijn geldig tm 18 februari Het gaat om 2x vanaf 14 jaar en 1x 3-13jaar, kinderen t/m 2 zijn gratis en gratis parkeren. Normale prijs 29.25 euro Welkom bij het leukste indoor attractiepark van Drenthe! | Speelstad Oranje - Overdekt Speelsplezier Wie wil ze van ons overnemen? Doe maar een bod via pb
Jammer dat het voor ons nu zo'n eind rijden is! Eerder woonde ik daar in de buurt en ging ik er vaak met de kids van mijn werk heen! Het is echt superleuk om heen te gaan! Veel en veel en veel leuker dan zo'n indoor ballenbak!!! Ze hebben zelfs een achtbaan die biet over de kop gaat en een spookhuis dus ook voor grotere kinderen erg leuk!!! Echt een aanrader!!!
ik ga het even overleggen we zijn er nog nooit geweest met de kids en het is best dichtbij. probleem alleen dat onze agenda aankomende week erg vol zit. even kijken of we iets eruit kunnen mikken
Tis echt de moeite waard,vinden wij tenminste....ik lees het wel als het gelukt is ruimte te maken in de agenda.
ja ik ben er eerder wel geweest. en was inderdaad leuk. onze oudste is alleen nog geen 3. heeft die er wel wat? het is alweer zo lang geleden. mijn vriend is rond een uur of 6 thuis dan overleg ik het even
Ze is bijna 3 als ik je banner bekijk... dan kan ze wel in de peuterdingen hoor.... een maand later zou ze ook kunnen ( leeftijdtechnisch)
ja klopt maar ze hebben dus wel peuterdingen? het enige wat ik me herriner is de achtbaan, de boot. de fietsjes in de lucht en de bootjes op het water. niet echt dingen voor haar dus
heb het even overlegd maar wij gaan voor een peuterdag. dan zijn we namelijk niet aan deze week gebonden. toch bedankt