Gratis staaltjes en producten

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Valerieke, Mar 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Valerieke

Valerieke Lid

Jun 17, 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik test graag nieuwe spulletjes uit en vindt het natuurlijk altijd super leuk om testproductjes in mijn brievenbus te krijgen.

Nu ik zwanger ben is er natuurlijk een hele resem zaken die ik graag wil uittesten voor de baby er is.

Daarom heb ik voor jullie een lijst gemaakt met de bedrijven die ik tot nu toe heb gecontacteerd en soms van wie ik antwoordt heb gekregen:

- Olvarit (specifiek gevraagd naar het lepelsetje)
    - Nuk
    - Pampers
    - Tommee Tippee - doen niet mee aan directe kortingsbonnen, zeiden simpelweg dat hun goedkoopste luieremmer maar 20€ kost.
    - frosch - kortingsbon van 1€ :(
    - Vichy
    - Bepanthol
    - Louis Widmer - zij sturen mij een pakketje met staaltjes op!
    - La roche posey
    - Tena lady (voor urineverlies na de bevalling)
    - Le Chat - hebben geen kortingsbonnen beschikbaar volgens hen
    - nuby
    - nivea
    - biocodex
    - nestle
    - Uriage
    - Bibi
    - Avent
    - Fisher Price (doen niet mee aan directe kortingen volgens hen, het is blijkbaar ook niet mogelijk om een catalogus te krijgen)
    - Zwitsal
    - Nutrilon - bij inschrijving op hun nieuwsbrief krijg je van hen een babydoekje thuis opgestuurd
    - hipp
    - friso
    - difrax - korting van 5€ op hun webshop + gratis verzending
    - Omega pharma - inschrijven op de website en je krijgt een heel mooi pakketje met producten op te halen in de aphoteek.
    - Luma - geeft geen korting

Ik zal deze lijst blijven updaten, mocht iemand nog een fijn baby producten merk weten of aangeschreven hebben mogen jullie dit er gerust bij schrijven :)

2. Valerieke

Valerieke Lid

Jun 17, 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hierbij een kleine update!

- Pericles: Gratis toegangsticket voor de BABYBOOM expo gekregen door gewoon een mailtje te sturen.
    - Olvarit (specifiek gevraagd naar het lepelsetje)
    - Nuk
    - Pampers
    - Tommee Tippee - doen niet mee aan directe kortingsbonnen, zeiden simpelweg dat hun goedkoopste luieremmer maar 20€ kost.
    - frosch - kortingsbon van 1€ :(
    - Vichy
    - Bepanthol - Hebben momenteel geen staaltjes beschikbaar, deze zouden opnieuw beschikbaar zijn in mei 2016. Ze gaan me er toesturen als ze toekomen - ben benieuwd ;)
    - Weleda - zij sturen mij een pakketje met staaltjes op!
    - Louis Widmer - Zij doen niet mee aan staaltjes geven, je moet hiervoor naar een erkend verkooppunt.
    - La roche posey
    - Tena lady (voor urineverlies na de bevalling)
    - Le Chat - hebben geen kortingsbonnen beschikbaar volgens hen
    - nuby
    - nivea
    - biocodex
    - nestle
    - Uriage
    - Avent
    - Fisher Price (doen niet mee aan directe kortingen volgens hen, het is blijkbaar ook niet mogelijk om een catalogus te krijgen)
    - Zwitsal
    - Nutrilon - bij inschrijving op hun nieuwsbrief krijg je van hen een babydoekje thuis opgestuurd
    - hipp
    - friso
    - difrax - korting van 5€ op hun webshop + gratis verzending
    - Omega pharma - inschrijven op de website en je krijgt een heel mooi pakketje met producten op te halen in de aphoteek.
    - Luma - geeft geen korting
    - BIBI - zitten blijkbaar ook in het omegapharma pakketje

Verder heb ik me ook ingeschreven op verschillende nieuwsbrieven en andere.

Share This Page