gestopt met duimen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Mijn kindje is erg verkouden geweest en nu gaan de nachten wel.
    Maar de duimde daarvoor als ze ging slapen.
    Zij in bed en duim ging erin.
    Maar nu...helemaal weg.
    Ook komt haar voortand door. Waarschijnlijk is het een combinatie van beide.
    Het is nu hop naar bed en JANKEN!
    Alleen dmv aaien wil ze slapen of 3 kwartier janken. Dan ligt ze zo omgedraaid in bedje en als ik haar goed leg dan wordt ze wakker en weer janken.
    Oja en misschien ook nog verlatingsangst.
    Pfff fijn hoor...:(

Komt het duimen uiteindelijk terug?
    Misschien mamas met ervaring hiermee?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

geen ervaring ermee maar ik denk dat ze vanzelf weer gaat duimen als ze niet meer verkouden is en dat tandje door is, met duim in de mond is het lastig ademhalen door je mond namelijk.

en als het duimen niet terug komt dan went dat ook vanzelf uiteraard, dan gaat ze straks steeds sneller slapen zonder duimpje.

3. tumbi

tumbi Lid

7 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien doet het duimen nu wel pijn, maar vindt ze het heel erg dat ze het nu niet meer kan. Ik zou ter compensatie een speen gebruiken. werkt dit niet? dan niet! Een duim of speen geeft vaak een veilig/ vetrouwd gevoel. En laat je ook niet gek maken dat een speen extreem slecht is, want dat valt echt mee. Het gaat er met name om dat ze die niet meer gebruiken als het blijvend gebit er aan zit te komen ivm een kans op schef groeiende tanden.

Liefs en sterkte Tumbi

4. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    hier ook zoiets, maar eigenlijk vanzelf gegaan.
    ze duimde meteen als ze in bed lag maar ineens wilde ze haar speen weer en nu duimt ze helemaal niet meer alleen nog de speen. Ook goed, ze moet doen waar ze ze lekker bij voelt ;)
    en dat van het huilen als ze in bed ligt, heeft Jill hier ook heel erg gehad.
    Ging vanzelf weer over.
    die verlatingsangst heeft hier wel een maand of 3 geduurt. ook als je maar even van haar weg liep was het raak, en als we op visite waren wilde ze alleen maar bij ons zitten. echt heel erg! kon geen kant op als ze wakker was. Maakte me hier ook zorgen om maar ben er maar in mee gegaan en nu is het ineens helemaal over! uit het niets...
    allemaal fases dus

Deel Deze Pagina